REKLAMA

“Udział e-commerce w polskim handlu wzrósł w kilka tygodni ponad dwukrotnie”

REKLAMA

Udział e-commerce w polskim handlu detalicznym wzrósł w kilka tygodni pandemii z 5,5 proc. na koniec 2019 r. do blisko 12 proc. w jej szczytowym momencie – wynika z analizy banku Santander. W USA taki wzrost zajął niemal siedem lat.

Zdaniem autorów raportu dostępne dane świadczą, że rok 2020 będzie dla polskiej branży e-commerce najlepszy w dotychczasowej historii.

Jak napisano w publikacji, w udziale handlu internetowego w przychodach firm (bez podziału na sektor działalności oraz typ odbiorcy, indywidualny – B2C, lub biznesowy – B2B) Polska plasuje się na poziomie europejskiej średniej wynoszącej ok. 18 proc. Jednocześnie pod względem liczby firm oferujących swoje towary lub usługi w internecie jesteśmy nieznacznie poniżej średniej unijnej – 16 proc. polskich firm sprzedaje w kanale internetowym w porównaniu do 20 proc. w UE” – dlahandlu.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/udzial-e-commerce-w-polskim-handlu-wzrosl-w-kilka-tygodni-ponad-dwukrotnie,90023.htmls”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

Tagi

e-commerce

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES