noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tous 2koma7 współpraca. Portret kobiety z rękawiczkami w kolorze różowym, ozdobionymi biżuterią z fioletowymi kamieniami. Kobieta ma na sobie kolczyki, naszyjnik i pierścionek w tej samej kolorystyce. Zdjęcie wykonane na białym tle, podkreślające elegancki i luksusowy charakter akcesoriów.

Tous rozpoczyna współpracę z agencją 2koma7

REKLAMA
noSlotData

Hiszpańska marka biżuteryjna Tous nowym klientem agencji 2koma7. 

Marka Tous powierzyła w ręce agencji 2koma7 kompleksowe działania w zakresie PR i Influencer Marketingu. W zakres działań wchodzi również obsługa showroomu oraz zarządzanie profilem TOUS Poland na Facebooku.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani rozpoczęciem współpracy z agencją 2koma7, która przejmuje odpowiedzialność za działania marketingowe marki Tous w Polsce. Powierzenie im takich obszarów jak PR, współpraca z influencerami, social media oraz prowadzenie showroomu to dla nas szansa na dalsze umacnianie pozycji marki na rynku polskim. Jestem pewna, że doświadczenie i kreatywność zespołu 2koma7 pozwolą na tworzenie inspirujących projektów i budowanie silnej więzi z naszymi klientami. 2025, here we come!

– skomentowała Magdalena Siegal, Tous Communication Manager CEE. 

Współpraca Tous i 2koma7 rozpoczęła się z początkiem stycznia 2025. Od tego momentu showroom Tous działa przy ul. Fredry 6 w Warszawie. 

Przeczytaj również: Certyfikat RJC ponownie przyznany marce TOUS

Tous – o marce

Tous to uznana hiszpańska marka jubilerska, która na przestrzeni ponad stu lat działalności zyskała międzynarodową renomę dzięki charakterystycznemu symbolowi misia oraz unikalnym kolekcjom biżuterii. Według dostępnych informacji z rynku w latach 2024/2025, firma może poszczycić się siecią przekraczającą 750 sklepów w ponad 50 krajach, obejmującą zarówno sklepy stacjonarne, jak i rozbudowaną platformę online.

Obecnie oferta Tous nie ogranicza się wyłącznie do biżuterii – w portfolio marki znajdują się także zegarkitorebkiakcesoria oraz perfumy, odpowiadające na potrzeby klientów poszukujących kompleksowych rozwiązań w obszarze mody i stylu życia. Dzięki innowacyjnym kampaniom marketingowym oraz dbałości o wysoką jakość materiałów, Tous utrzymuje silną pozycję w segmencie dóbr luksusowych, stale rozszerzając swoje wpływy na rynkach w Europie, Azji oraz obu Amerykach.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES