Wśród serwisów społecznościowych w Polsce liderem z ogromną przewagą nad konkurentami pozostaje Facebook. W ciągu roku kilkukrotnie wzrosty odwiedzalności osiągnął TikTok, mocno zwiększyły się też wyniki Twittera, Pinterestu i Avaaz.org.
W marcu br. przeglądarkową wersję Facebooka odwiedziło 22,98 mln polskich użytkowników, czyli 80,3 proc. wszystkich internautów w naszych kraju. Wykonali w serwisie 3,16 mld odsłon, średnio po 137,5 na każdego – wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Facebook jest zdecydowanym liderem we wszystkich tych statystykach. Zanotował trzy razy więcej użytkowników niż zajmujący drugiej miejsce przeglądarkowy Instagram (7,67 mln), w pozostałe dziewięć witryn z zestawienia łącznie miało 442,31 mln odsłon, czyli ponad siedem razy mniej od Facebooka. Na Instagramie 7,67 mln polskich internautów wykonało 115,92 mln odsłon, natomiast Twitter przy 7,05 mln odwiedzających zanotował 79,02 mln odsłon. Wykop.pl miał 4,84 mln użytkowników i 104,58 mln odsłon, a Pinterest.com – 4,37 mln użytkowników i 29,37 mln odsłon” – czytamy na portalu Wirtualne Media
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/skokowy-wzrost-tiktoka-w-gore-takze-twitter-i-pinterest-na-czele-facebook-przed-instagramem-top-serwisow-spolecznosciowych?fbclid=IwAR1h0nVMYBx6GBh89jM-hWBgWTbYm9tFkzEcdF6myp3O8lX1RisQQjrYyF0″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]