noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

TOP 10 polskiego streetwearu. Wywiad z NEAT ICON

REKLAMA
noSlotData

6. FEMI PLEASURE: marka zrodzona z siostrzanej miłości do mody. Tworząca kobiece kolekcje pełne radości życia, frywolnej dziewczęcości, miłości do sportu oraz wygody.  Dziewczyny chcą, by każda kobieta obudziła w sobie FEMI. Wykorzystują naturalne tkaniny, przywiązują uwagę do detali oraz  funkcjonalności i swobody swoich projektów.

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

7. RISK MADE IN WARSAW: konsekwentnie podążająca za swoją filozofią. Szykowne, swobodne, szare i superkomfortowe – to chyba najlepsze określenia dla tego brandu. Dziewczyny stawiają na lokalną produkcję, cenią wysoką  jakość i  trwałość  swoich produktów. Przerodziły zamiłowanie do ludzi, mody i sztuki  nie tylko w biznes, ale  przede wszystkim w sukces.

źródło: facebook.com/riskmadeinwarsaw
źródło: facebook.com/riskmadeinwarsaw

8. ADMIRABLE: oryginalni, twórczy i wyróżniani w zagranicznych serwisach. W progresywnym streetwearze wyprzedzają inne marki. Wprowadzają nowe, nieoczywiste elementy, dzięki którym przyciągają uwagę. Admirable kreuje zupełnie nową jakość modeli oraz lookbooków. Każda kolekcja zaskakuje i oczarowuje swoją niepowtarzalnością.

źródło: facebook.com/Admirable.co
źródło: facebook.com/Admirable.co

9. PLNY LALA: pochodzi z kolekcji PLNY TEKSTYLIA. Ceniony brand  na lokalnym i międzynarodowym rynku. Skierowany do młodych, zadziornych i niegrzecznych dam! Kolekcje PLNY LALA są często noszone przez polskie sławy. Stawiają na lokalny akcent. Ciekawa, dynamiczna i niesztampowa marka.

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

10. NEAT ICON: młoda marka, stworzona właściwie na prośbę stałych klientów Neat Store. Jej punktem nośnym jest zdecydowanie czerń i kontrastująca biel, mocny detal, poczucie przynależności oraz przemyślany i utrzymywany pomysł na siebie. Neat Icon to młodzi ludzie z niesamowitą wizją. Tworzą świadomy brand, edukując swoich klientów. ICON to klient, który jest dla nich na pierwszym miejscu.

źródło: neatstore.pl
źródło: neatstore.pl

Brand nie tylko uświadamia swoich klientom w Neat Store, lecz także z nami postanowił podzielić się  kilkoma informacjami o streetwearze.

Czytaj dalej…

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES