Grace Coddington, która na początku roku opuściła stanowisko dyrektor kreatywnej amerykańskiego magazynu “Vogue”, nawiązała właśnie współpracę z amerykańską legendą biżuterii Tiffany&Co, stając się tym samym pierwszym zewnętrznym partnerem kreatywnym marki.
Coddington wystylizowała jesienną kampanię Tiffany’ego, nad którą prace obecnie trwają w Nowym Jorku. Składać się na nią będą portrety współczesnych utalentowanych kobiet, prezentujących kultową biżuterię. Nie są na razie znane jeszcze żadne nazwiska, a szczegóły kampanii wciąż trzymane są w tajemnicy.
Efekty współpracy Grace Cooddington z marką Tiffanny ujrzą światło dzienne jesienią tego roku, kiedy to zostaną opublikowane na łamach wrześniowych wydań luksusowych, modowych i lifestyle’owych magazynów. Choć wciąż niewiele wiadomo to jest to bez wątpienia spotkanie dwóch ikon świata mody, po którym spodziewać się można tylko stylowych i spektakularnych rzeczy.
Autor: Kasia Michalik