noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Jako pierwsza globalna marka osiągnęła ten cel. Cała jej oferta jest w 100 proc. wegańska!

REKLAMA
noSlotData

The Body Shop – jako pierwszy globalny producent kosmetyków na świecie, może pochwalić się w 100 procentach wegańskimi recepturami produktów we wszystkich kategoriach ze swojej oferty, w tym do pielęgnacji skóry, ciała, włosów, makijażu oraz perfum. Fakt ten oficjalnie potwierdziło The Vegan Society, a wszystkie produkty The Body Shop będą oznaczone ekologicznym certyfikatem poświadczającym brak składników odzwierzęcych. 

Przeczytaj również: Kosmetyki naturalne: jak je rozpoznać? Jakie są certyfikaty jakości?

Całe portfolio sprzedawcy, obejmujące ponad 4000 składników, zostało zatwierdzone przez The Vegan Society, co oznacza, że ponad 1000 produktów z oferty the Body Shop będzie opatrzonych znakiem towarowym tej organizacji. Sprzedawca kosmetyków, działający w około 2500 lokalizacjach na całym świecie, osiągnął cel wyznaczony na rok 2021, kiedy 60 procent jego produktów uzyskało aprobatę Towarzystwa Wegańskiego.

Ian Bickley, dyrektor generalny The Body Shop, powiedział, że firma ciężko pracowała, by osiągnąć to co określa „kamieniem milowym”. „Byliśmy pierwszą firmą kosmetyczną, która walczyła z testami kosmetyków na zwierzętach” – podkreślił „Staliśmy się pierwszą dużą światową marką kosmetyczną, która w zapachach zastosowała wolne od okrucieństwa piżmo. Teraz osiągnęliśmy kolejny sukces na skalę światową” – zaznaczył Bickley. 

Chociaż od grudnia wszystkie obecne formuły produktów The Body Shop posiadają certyfikaty wegańskie, możliwe jest, że stare, wycofane formuły, które nie uzyskały certyfikatu, będą nadal obecne na rynku, by pozbyć się zapasów. 

Przeczytaj również: Topowe beauty trendy na 2024 rok. Tak będziemy się farbować i malować

Marka z certyfikatem Vegan Society

Znak towarowy Vegan Society jest powszechnie uznawany za światowy standard dla produktów wegańskich i pomaga użytkownikom zidentyfikować, że ponad 65 000 certyfikowanych produktów nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego i nie jest testowana na zwierzętach.

Chantelle Adkins, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Towarzystwie Wegańskim, stwierdziła, że ocena całego portfolio The Body Shop była „ogromnym projektem”, który pokazał zaangażowanie i oddanie producenta na rzecz wsparcia weganizmu. „Mamy nadzieję, że ten znaczący krok wyznaczy światowy standard do naśladowania dla innych marek kosmetycznych i zainspiruje do dalszych zmian mających na celu ograniczenie wykorzystywania zwierząt w całej branży kosmetycznej” – powiedziała. Warto podkreślić, że według przewidywań wartość branży kosmetyków wegańskich do 2028 r. osiągnie 24 miliardy dolarów.

Zdjęcie główne: mat. prasowe

Przeczytaj również: Które marki urodowe gwiazd przynoszą im najwięcej zysków? 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES