Tegoroczne lato ewidentnie stoi pod znakiem ciekawych współpracy – nadmorskie resorty i luksusowe hotele połączyły siły z domami mody, by zaoferować swoim gościom niezwykłe doświadczenia podczas urlopu.
Letnie destynacje stały się szykowne
Piękny design, wysmakowane dekoracje oraz limitowany dostęp do sezonowych projektów marki – do tego sprowadzają się współprace znanych domów mody z ekskluzywnymi resortami, które tego lata wręcz zasypały międzynarodowe kurorty.
I tak, w Marbelli w Puente Romano Beach Resort pojawił się Fendi Beach Club. Z kolei Dior zdominował The Beverly Hills Hotels w Los Angeles. Natomiast Loulou Ramatuelle Beach Club na Saint-Tropez przeszło metamorfozę pod czujnym okiem Gucci. Także Givenchy przemyciło swoją estetykę do wystroju Topping Rose House w Hamptons.
Moda przenika do hotelarstwa: unikatowy design, limitowane koktajle, pop-upowe butiki
Co zyskują w ten sposób letnie hotele? Na plaży Beach Club Gucci w Saint-Tropez pojawiły się zachwycające, żółto-granatowe leżaki, ręczniki i parasole, zdobionym charakterystycznym podwójnym G. Na miejscu swoje drzwi otworzył też pop-upowy butik Gucci. Natomiast Fendi w Marbelli stworzyło elegancką, tropikalną przestrzeń. Tam goście mogą relaksować się na miękkich poduszkach i meblach plażowych, zdobionych printami marki. Przy okazji mogą sączyć koktajle stworzone specjalnie na czas współpracy. Mają także możliwość zajrzeć do nowego butiku marki i zakupić letnie niezbędniki z logo Fendi.
Czytaj także: Beach Club Gucci na Lazurowym Wybrzeżu
Pop-upowe butiki w resortach
Przykładów takiej gorącej współpracy jest więcej. Jednak ich cecha wspólna to wyniesienie na wyższy poziom pobytu gości poprzez zapewnienie im unikatowego i niepowtarzalnego designu. To także zaoferowanie ekskluzywnego dostępu do luksusowych produktów. Większość marek poza zmianą wystroju hotelu, otwiera także tymczasowe butiki oferujące przede wszystkim sezonowe akcesoria i letnie kolekcje, a więc produkty idealnie na czas wakacji.
To także możliwość wypromowania swojej własnej estetyki i modowej wizji przez domy mody. Marki mogą też w ten sposób zyskać nowych klientów, którzy pokochali kolorowe parasole i logowane poduszki podczas swojego urlopu.
Czytaj także: Marki luksusowe stają się coraz bardziej luksusowe. Wszystko za sprawą usług dla VIP-ów
Zdjęcie główne: Pexels