Żyjąc w sieci mam okazję poznawać sylwetki wielu różnorodnych osób, które mają coś mniej lub bardziej ciekawego do powiedzenia. Postanowiłam podzielić się z Wami tymi najlepszymi, których warto śledzić. Sławek Nadolny, lider i menedżer. Trener biznesowy z 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem. Skutecznie działający w branżach FMCG, mediach i reklamie. Nadolny Coach urzekł mnie swoim filmikiem o technikach sprzedaży nakręconym w butiku Louis Vuitton. Czy podejście reprezentanta do klienta w takim ekskluzywnym sklepie będzie się różniło od mniej prestiżowych sklepów? Nie powinno. Kluczem do udanej sprzedaży jest znajomość produktu i pasja jaką mamy do niego. Okazuje się, że klasyczna torebka Louis Vuitton nie jest nawet wykonana ze skóry, dlaczego więc kosztuje ponad 20 000 złotych? Bo są tacy, którzy są w stanie tyle zapłacić za pomysł, jaki stoi za tym biznesem.
Nadolny Coach na swoim blogu zdradza 5 podstawowych zasad, które pozwolą Ci zwiększyć wartość sprzedaży produktów i usług.
„Pięć podstawowych zasad, które pozwolą Ci zwiększyć wartość sprzedaży produktów i usług, którymi posługują się sprzedawcy i marketingowcy w branży produktów luksusowych, a które można zastosować w każdym biznesie” NadolnyCoachBlog.pl
Polecam!
Urszula Wiszowata — Redaktor Naczelna