noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Semilac

Stoi za spektakularnym sukcesem lakierów hybrydowych. Teraz inwestuje w nowy kosmetyczny biznes

REKLAMA
noSlotData

Marka kosmetyczna Aurumaris poszerza swoją ofertę o linię dedykowaną gabinetom kosmetycznym. Aurumaris Professional to innowacyjne zabiegi pielęgnacyjne, które pozwolą kosmetologom na skuteczne rozwiązywanie problemów skórnych swoich klientów. W rozwój marki zaangażowała się Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni Semilac. 

Aurumaris Professional to nowa odsłona firmy Aurumaris, która dotychczas działała na rynku konsumenckim (B2C), a teraz przechodzi do segmentu profesjonalnego (B2B). Produkty Aurumaris Professional są już dostępne w wybranych gabinetach kosmetycznych, które poszerzyły swoją ofertę o nowoczesne zabiegi bazujące na innowacyjnych formułach.

Twórczyni Semilac inwestuje w nowy biznes. Kim jest Sylwia Gołębiewska?

Sylwia Gołębiewska wnosi swoje bogate doświadczenie i strategiczną wizję, które są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w nowym segmencie rynku. Współtworzyła marki lakierów hybrydowych Semilac i HiHybrid, które zostały z powodzeniem sprzedane funduszowi private equity Resource Partners. Ponadto, założona przez nią Akademia Semilac ustanawia standardy edukacji i profesjonalizmu w branży kosmetycznej. Sylwia Gołębiewska jest również współprowadzącą program „Kosmetyczne rewolucje”, właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie oraz współwłaścicielką Aurumaris Professional. W nowej marce skierowanej do klientów biznesowych odpowiada za profesjonalną edukację i rozwój sieci dystrybucji zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Dowiedz się więcej: Polki, które zbiły fortunę na paznokciach. Wśród nich jedna z najmłodszych milionerek w kraju

Współpraca z Aurumaris Professional

Gabinety kosmetyczne, które dołączą do grona partnerów Aurumaris Professional, mogą liczyć nie tylko na dostęp do szerokiej gamy nowatorskich produktów, ale również na kompleksowe wsparcie marketingowe. Marka staje się ich sprzymierzeńcem, aktywnie angażując się w promocję salonu bez ponoszenia przez niego dodatkowych kosztów. Dzięki temu rozwiązaniu gabinety zyskują szansę na dotarcie do szerszego grona potencjalnych klientów i zwiększenie swojej rozpoznawalności.

Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty w profesjonalnej kosmetyce. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku – komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu Aurumaris.

Profesjonalne wsparcie

Aurumaris Professional wyznacza nowe standardy w branży kosmetycznej, oferując nie tylko nowatorskie produkty, ale również kompleksowe wsparcie marketingowe dedykowane swoim partnerom.

Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w performance marketingu, Aurumaris Professional zapewnia kompleksową obsługę kampanii reklamowych w Internecie.Celem kampanii jest pozyskiwanie nowych klientów dla współpracujących gabinetów i salonów kosmetycznych. Wiedząc jak ważna jest dla naszych partnerów reklama postanowiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie w performance marketingu do kompleksowej obsługi kampanii reklamowych stawiających za cel pozyskiwanie nowych klientów dla współpracujących z nami gabinetów i salonów – dodaje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.

W ramach grupy marek należących do Aurumaris znajduje się także MYSKN, która oferuje kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Marka dostępna jest za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, a już niedługo testowo trafi do oferty online drogerii Hebe. 

Aurumaris Professional – właściciel

Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness, tj. jeden z segmentów Besim Group działający w branży kosmetycznej, specjalizujący się w tworzeniu i dystrybucji wysokiej jakości produktów kosmetycznych. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania zarówno dla rynku konsumenckiego, jak i profesjonalnego, stale dążąc do wprowadzania najnowszych osiągnięć nauki i technologii w dziedzinie pielęgnacji skóry. 

Przeczytaj również: Konkurent Rossmana już wkrótce otworzy pierwszy sklep w Warszawie. Znamy adres!

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES