noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Ariana Grande w kampanii Swarovski, nowego klienta agencji Warsaw Creatives. Grande ubrana jest w top-kokardę, a jej ciało zdobi luksusowa biżuteria.

Swarovski nowym klientem agencji Warsaw Cratives

REKLAMA
noSlotData

Swarovski, prestiżowa marka biżuterii, dołącza do grona klientów Warsaw Creatives.

Marka Swarovski od lat kojarzy się z luksusem, innowacyjnym wzornictwem i najwyższą jakością kryształów. Wraz z rozwojem na rynku polskim, brand zdecydował się nawiązać współpracę z Warsaw Creatives. Agencja będzie odpowiedzialna  za relacje z mediami oraz influencer marketing.  Po stronie agencji będzie również prowadzenie showroomu marki oraz działalność biura prasowego. 

Współpraca ze Swarovskim na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki w Polsce, z jednoczesnym zachowaniem jej spójności z globalną strategią. Regularne prezentacje nowych kolekcji oraz obecność w kluczowych publikacjach i na kanałach społecznościowych pomogą nie tylko w budowaniu obecności na rynku, lecz także w utrzymaniu pozycji lidera w segmencie luksusowej biżuterii.

Przeczytaj również: Ariana Grande zadebiutowała pierwszą kolekcją biżuterii stworzoną ze Swarovskim

Warsaw Crearives z nowymi markami w portfolio

Oprócz luksusowej marki biżuteryjnej Swarovski, do grona klientów Warsaw Creatives dołączyła w lutym platforma zakupowa Answear.com.  Agencja będzie odpowiadać za działania z zakresu PR i media relations, tworzenie i wdrażanie planów komunikacji oraz prowadzenie biura prasowego. 

Zespół agencji wnosi do naszego brandu świeże podejście i doskonałą znajomość rynku, co pozwoli nam jeszcze skuteczniej komunikować naszą misję, wartości i pasję do mody

podkreśliła w rozmowie z Fashion Biznes Anna Szwec, PR & communication manager Answear.com.

Dowiedz się więcej: Answear.com rozpoczyna współpracę z Warsaw Creatives

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES