Swarovski, prestiżowa marka biżuterii, dołącza do grona klientów Warsaw Creatives.
Marka Swarovski od lat kojarzy się z luksusem, innowacyjnym wzornictwem i najwyższą jakością kryształów. Wraz z rozwojem na rynku polskim, brand zdecydował się nawiązać współpracę z Warsaw Creatives. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami oraz influencer marketing. Po stronie agencji będzie również prowadzenie showroomu marki oraz działalność biura prasowego.
Współpraca ze Swarovskim na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki w Polsce, z jednoczesnym zachowaniem jej spójności z globalną strategią. Regularne prezentacje nowych kolekcji oraz obecność w kluczowych publikacjach i na kanałach społecznościowych pomogą nie tylko w budowaniu obecności na rynku, lecz także w utrzymaniu pozycji lidera w segmencie luksusowej biżuterii.
Przeczytaj również: Ariana Grande zadebiutowała pierwszą kolekcją biżuterii stworzoną ze Swarovskim
Warsaw Crearives z nowymi markami w portfolio
Oprócz luksusowej marki biżuteryjnej Swarovski, do grona klientów Warsaw Creatives dołączyła w lutym platforma zakupowa Answear.com. Agencja będzie odpowiadać za działania z zakresu PR i media relations, tworzenie i wdrażanie planów komunikacji oraz prowadzenie biura prasowego.
Zespół agencji wnosi do naszego brandu świeże podejście i doskonałą znajomość rynku, co pozwoli nam jeszcze skuteczniej komunikować naszą misję, wartości i pasję do mody
– podkreśliła w rozmowie z Fashion Biznes Anna Szwec, PR & communication manager Answear.com.
Dowiedz się więcej: Answear.com rozpoczyna współpracę z Warsaw Creatives