W kampanii wystąpiły fanki trenerki.
Ewa Chodakowska nie jest już jedynie trenerką fitness, ale pełnoprawną businesswoman. Gwiazda ma już swoją własną linię produktów spożywczych, kosmetycznych, a także modowych. Podobnie jak Jessica Mercedes, Chodakowska założyła markę strojów kąpielowych, Mission Swim, która swoją premierę miała rok temu. Z okazji pierwszych urodzin firmy Ewa postanowiła zaprosić do kampanii swoje fanki. “Urodzinowe” kostiumy można kupić w promocyjnej cenie 295 złotych na stronie Mission Swim. Na sukces sprzedażowy nie trzeba było długo czekać. Zaraz po premierze serwer sklepu padł! Kostiumy Ewy chciało kupić 170 tysięcy osób. Wczoraj trenerka wrzuciła na Instagram filmik, w którym wyraża swoje niedowierzanie oraz poinformowała o ponownym działaniu strony. Podobają Wam się stroje Mission Swim? Rozumiecie ich fenomen?
Zobacz również: Kinga Rusin wyprzedaje krem w… 16 minut!