Pomimo zmian, wszystkie kampanie marki są spójne – bez przerostu treści nad formą, główną rolę gra produkt. Big Star przyzwyczaił swych odbiorców do komfortu noszenia i jasnych komunikatów typu – Your Life. Your Jeans. Dlatego też na zdjęciach zobaczymy zawsze grupę przyjaciół. Swego czasu – w 2009 r. gwiazdą kampanii była Doda i sygnowana jej imieniem linia, jednak zatrudnienie celebrytki tak bardzo odstawało od ustalonego wizerunku marki, że żadna kolejna kampania nie angażowała innego ambasadora.
W mediach o marce Big Star nie słychać wiele – i warto się zastanowić dlaczego. Brand nie znika z rynku, a wręcz przeciwnie – jest stale obecny w wielu miejscach sprzedaży, rozwija także kanał online. Pomimo tego, od czasu ostatnich zmian biznesowych w 2014 r. – nic się nie zmienia. Ten sam styl kampanii, ta sama różnorodność oferty. Można pokusić się o stwierdzenie, że pozycja Big Star – jako lidera polskiego rynku dżinsowego, miała się dobrze, wciąż ma się dobrze i… nie zapowiada się, by uległo to zmianie. Bo powiedzmy sobie szczerze: kto z nas nie ma/miał jednej pary ich spodni?
Autor: Kaśka Michalak