Lagerfeld – nazwisko światowej sławy projektanta i nazwa drugiej marki samego Karla Ottona Lagerfelda. W odróżnieniu od głównej linii ta jest skupiona na bardziej dojrzałym, a przez to wymagającym kliencie. Teraz może nim być fotograf na co wskazuje scenografia towarzysząca w zdjęciach do lookbooka.
W wiosenno-letniej kolekcji prym wiedzie biel z czernią, a towarzyszą im szarości i granaty. W takim tonie występują stylizacje formalne oraz smart casualowe. Mamy tu więc dobrze skrojone garnitury w kilku wersjach, swetry, a nawet kurtki – pikowane, skórzane, dwubarwne z użyciem czarnego lub kobaltowego.
W propozycji nie zabrakło również kilku bardziej wybijających się zestawień. Jednym z nich jest tercet kolorystyczny – białe spodnie, czarna koszula, a do tego wszystkiego dobrana jest granatowa marynarka. Można też użyć jej samej do ożywienia białego total looku.
Świat akcesoriów został skrócony do minimum. Zostawiono tylko trzy rodzaje butów –mokasyny, trampki, oksfordy – stylowy portfel i słomiany, niewielki kapelusz. Aby wszystkie nasze zakupy pomieścić przydałaby się torba. Lagerfeld na sezon wiosna-lato proponuje teczkę i coś bardziej większego, co pomieści wszelkie inne drobiazgi lub niewielki sprzęt w drodze na sesję.
fot. mat. prasowe
Autor: Rafał Cała