Stradivarius wprowadza wśród pracowników swoich sklepów nową rolę – Doradca Online. Wprowadzenie takiej osoby oferuje klientom bezpośrednią uwagę pracownika w zakresie wszystkich spraw związanych z cyfrowym światem Stradivariusa: od wyjaśniania wątpliwości związanych z produktami dostępnymi online, uzyskania informacji o #stradilooks, po pomoc w odnalezieniu rozmiaru lub zamówieniu produktu online.
Coraz więcej klientów decyduje się na zakupy przez Internet, zarówno przez aplikacje, jak
i strony internetowe, jednocześnie szukając nowych doświadczeń podczas wizyty
w sklepie stacjonarnym. Aby utrzymać kontakt ze swoimi młodymi, nowoczesnymi odbiorcami, Stradivarius bez przerwy się zmienia, stawiając na wielokanałowość i innowacje osiągnięte dzięki nowym technologiom zastosowanym w sklepach.
>>> Przeczytaj również: Pull&Bear wypuszcza swoją pierwszą kolekcję pod znakiem zrównoważonego rozwoju
Aktualnie we wszystkich krajach z dostępną usługą zakupów online, w ponad 900 sklepach Stradivarius pojawił się Doradca Online, którego klienci mogą rozpoznać po specjalnie zaprojektowanej koszulce. Dzięki asyście Doradcy Online, poza możliwością szybkiego odbioru zakupów online, bez konieczności oczekiwania przy kasie i stania w kolejkach, klienci będą mogli szybko rozwiać wszystkie swoje wątpliwości i uzyskać wszelkie informacje na temat sklepu Stradivarius online oraz jego projektów.