Stradivarius prezentuje Stradishoppers TV. Po sukcesie kanału w Hiszpanii, już 19 listopada sieć inauguruje polską edycję projektu.
Stradishoppers TV to nowy sposób robienia zakupów online w formacie video, z którego można bezpośrednio przejść do zakupu produktów przedstawianych na ekranie, bez konieczności wyszukiwania ich na stronie. Inicjatywa ta zrodziła się wewnątrz firmy z marzenia o jeszcze bliższej relacji marki z klientem poprzez ułatwienie i uproszczenie procesu zakupowego przy jednoczesnym połączeniu go z dobrą zabawą.
Stradishoppers TV: jak to działa?
W każdy poniedziałek po 20:00, w Stradishoppers TV pojawiać się będą filmiki, w których nasze Stradishoppers, pracujące w sklepach ekspertki od mody, będą prezentowały nowości i trendy tygodnia. Z okazji startu projektu, do współpracy zaproszone zostały popularne influencerki: Karolina Pisarek, Nikola Stajszczak i Magda Bereda, które wraz z widzami będą rozmawiały o trendach i modowych trikach.
Doskonały pomysł na zakupy w trakcie pandemii?