noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Spring Rehearsal: Inscenizacja wiosny w najnowszej kampanii Balagan Studio

REKLAMA
noSlotData

Malarskie krajobrazy, kolorowe rekwizyty i kulisy teatralnego rzemiosła – nową kampanią Balagan Studio przewrotnie wkracza w wiosenny sezon. Sesja realizowana w Teatrze Wielkim w Łodzi przenosi do odległego świata marzeń. Polska marka znana z ponadczasowego stylu i miejskiej nonszalancji prezentuje nowe wzory butów i torebek na nadchodzący sezon. 

Przytłoczeni codziennością, uciekamy w świat wyobraźni. We wspomnienia wiosny sprzed dwóch lat, kiedy swobodnie planowaliśmy podróże, spędzaliśmy czas w mieście w otoczeniu bliskich i nieznajomych. Z tęsknoty za wolnością i spontanicznością Balagan, z niemożności wyjazdu do słonecznego Tel Awiwu – drugiego domu marki, zabiera nas w świat teatralnej fantazji, gdzie wśród scenograficznych teł malarskich otacza nas odrealnioną atmosferą pierwszych dni wiosny. 

W nowym lookbooku marki autorstwa Łukasza Wierzbowskiego krążymy po Teatrze Wielkim w Łodzi, między malowanymi widokami kwitnącej zieleni, dojrzałych owocach i budzącej się do życia roślinności. Zatrzymujemy się na tle sielankowej sceny piknikowej i pod palmą, przywodzącą na myśl bliski Balaganowi Tel Awiw. Zaglądamy za kulisy sceny i pracowni artystów. To ukłon w stronę pracy rzemieślników, zwrócenie uwagi na ich ogromną rolę w procesie twórczym. Niewidoczni na scenie, odpowiadają za wizualny efekt spektaklu, dbając, aby każdy detal scenografii i kostiumu był wykonany z najwyższą precyzją. Tak samo w Balaganie praca rzemieślników stanowi o jakości produktów, ich trwałości i estetycznemu dopracowaniu. 

Balagan na każdą okazję

W wiosennej kolekcji polskiej marki znalazły się wygodne modele balerinek: nowy model Pass z delikatnym paskiem na śródstopiu i Mishor – z głęboko wyciętym dekoltem subtelnie odsłaniające stopę. Znane z jesiennej kolekcji kultowe już mokasyny Tefer w jasnym kolorze, odsłaniające kostki model Lea i półbuty Ali nawiązujące do bokserskiego obuwia. Pojawiają się też pierwsze w Balaganie szpilki, na 6 cm obcasie o charakterystycznej dla Balaganu zabudowanej formie i lekko zaoblonemy noskowi w szpic. Szpilki nie kojarzą się z komfortowym obuwiem, dlatego były tak długo wyczekiwanym modelem w ofercie marki, słynącej z wygody. Jedną z zupełnych nowości będą ręcznie plecione buty – loafery i sznurowane trzewiki. Ich ażurowa forma jest idealnym rozwiązaniem na ciepłe dni, przywodzi na myśl przewiewne słomkowe kapelusze i plecione koszyki. Wśród torebek dwa nowe modele, codzienne, miejskie i pojemne – zamykana na suwak Esek i półokrągła Dahar. 

Pierwsze wegańskie modele

Kampania wiosenna to nie koniec sezonowych nowości w Balaganie. Już niedługo premiera pierwszych wegańskich modeli. Od wielu miesięcy trwały prace nad znalezieniem odpowiednich materiałów, z których można będzie wyprodukować prawdziwie wegański, biodegradowalny model, nie tylko zrobiony z materiałów nie pochodzenia zwierzęcego, ale również przyjazny środowisku, pozbawiony plastiku, szkodliwych substancji chemicznych, metali ciężkich. 

Od dawna szukamy zamiennika skóry naturalnej, który byłby bezpieczny dla środowiska i biodegradowalny. Dostępne na rynku skóry wegańskie są tak naprawdę plastikiem, który na setki lat zostanie w ekosystemie i nigdy się nie rozłoży. Nie możemy się zgodzić z nazywaniem takich produktów ekologicznymi – opowiadają Hanna Ferenc i Agata Matlak-Lutyk, właścicielki marki – dlatego postawiłyśmy na naturalne materiały: organiczną bawełnę, kauczuk, kleje na bazie wody. Już niedługo zaprezentujemy sportowy model bawełnianych trampek i nasze kultowe wzory w wegańskich odsłonach. 

Filozofia marki Balagan od początku opierała się na ekologicznym podejściu do mody. Skóra naturalna jest materiałem niezwykle trwałym i szlachetnie się starzejącym, przez co, raz kupiony produkt może nam służyć przez wiele lat. Aby przedłużyć życie obuwia Balagan wypuścił serię produktów do pielęgnacji, aby odpowiednio chronić i konserwować skórę. 

Cała kolekcja dostępna jest na stronie balagastudio.com.pl

>>> Przeczytaj również: “Dajemy szansę polskim markom się wybić”- rozmawiamy z dyrektor działu Allegro moda Celestyną Lendo-Zachariasz

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Balagan

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES