Grupa HubStyle po wielu miesiącach wzrostów przychodów ze sprzedaży, wyhamowuje.
Przychody firmy w pierwszych czterech miesiącach 2017 r. wzrosły o 19 proc. i wyniosły 7,4 mln zł. Tylko w kwietniu 2017 r. przychody całej Grupy HubStyle wzrosły o 3 proc. do poziomu 1,6 mln zł.
„Kwiecień nie sprzyjał nam pod względem pogody, która w tym okresie ma wpływ na naszą sprzedaż. Mimo niesprzyjających warunków odnotowaliśmy dalsze wzrosty” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. „W nadchodzących miesiącach spodziewamy się wyższych dynamik sprzedaży, a wsparciem ma być wprowadzenie nowych kolekcji i oryginalnych sukienek” – dodaje Prezes.
Na sukces wpłynęło wiele czynników. Dynamiczny rozwój segmentu sprzedaży odzieży, koncentracja na innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omnichannel, intensyfikacja działań marketingowych, optymalizacja procesów operacyjnych – to najważniejsze osiągnięcia Grupy HubStyle.
„Mamy za sobą rok, który pozwolił nam wdrożyć innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. Pracowaliśmy nad rozwojem i optymalizacją w całej Grupie aby móc zwiększać skalę działalności, usprawnić procesy i wzmocnić naszą pozycję rynkową. Zgodnie z objętą strategią skupiliśmy się na rozwoju segmentu fashion, który zwiększył ponad trzykrotnie wyniki sprzedażowe. Zwiększyliśmy skalę działania w mediach społecznościowych, dzięki którym docieramy do naszych klientów. Jesteśmy również obecni w tradycyjnym kanale sprzedaży, który wspiera nasze działania w kanale e-commerce.” – powiedziała Monika Englicht.
Konieczność dostosowania celów średnio i długoterminowych do aktualnie obserwowanych uwarunkowań rynkowych, spowodowała, że spółka zaktualizowała strategię rozwoju. W segmencie sprzedaży odzieży Grupa HubStyle podjęła wiele wyzwań optymalizacji procesów operacyjnych. Wdrożono innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. W trakcie 2016 r. spółka podjęła śmiałe kroki rozwojowe w ramach innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omnichannel. Zainwestowała m.in. w pierwszy sklep typu pop-up dla marki Sugarfree w Centrum Handlowym Posnania, a także otworzył również pierwszy multi-showroom dla swoich marek, który mieści się przy ul. Inflanckiej w Warszawie.
„Chcemy skoncentrować się na kluczowych markach jakimi są Sugarfree oraz Cardio Bunny, które charakteryzują się dynamicznym trendem wzrostowym i odpowiadają za prawie 92% przychodów w segmencie sprzedaży odzieży w Grupie. Bardzo dobrze znamy odbiorcę naszych marek lifestylowych i na nich będziemy opierać swoją działalność” – podsumowała prezes. „Przed nami kolejny rok intensywnej pracy mającej na celu znaczące zwiększanie naszego udziału w rynku. Liczymy, że będzie on kolejnym przełomowym dla całej naszej Grupy pod względem prowadzonego biznesu i wyników finansowych” – dodała.
HubStyle będzie koncentrował się na markach Sugarfree i Cardio Bunny.