Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, rozpoczyna współpracę z Marketing Investment Group – jednym z liderów rynku mody detalicznej w Polsce. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, szwedzki fintech umożliwia klientom płatność za zakupy w ciągu 30 dni od nawiązania umowy, bądź w trzech wygodnych ratach – pierwsza z nich płatna jest w momencie wysyłki zamówienia.
Materiał partnera
Pierwszym konceptem MIG wspieranym przez nową metodę płatności będzie Sizeer – multibrand, którego znakiem rozpoznawczym jest nie tylko najgłośniejszy streetwear, ale także wykorzystanie nowych technologii tak w marketingu, jak i w customer experience. Naturalnym krokiem dla marki jest więc wprowadzenie elastycznej metody płatności Klarna. Na początku korzystać z niej będą mogli klienci online. Wkrótce jednak pojawi się ona także w salonach stacjonarnych i będzie dostępna dla członków programu lojalnościowego w SizeerApp.
Przeczytaj również: Klarna łączy siły z Legią. Współpraca będzie promować równość płci
Klarna x MIG – silne partnerstwo
„Misją MIG jest wspieranie klientów w dokonywaniu najlepszego wyboru produktów światowych marek – głównie z segmentu streetwear i sporty. Aby robić to skutecznie, nieustannie pozostajemy w kontakcie z trendami nie tylko modowymi, ale także z zakresu m.in. e-commerce, marketingu, czy stricte: customer experience. To wszystko sprawia, że jesteśmy w stanie najlepiej odpowiadać na zmieniającą się rzeczywistość i oczekiwania klientów – także tych dopiero wkraczających na rynek jako konsumenci. To właśnie z tego względu właśnie Sizeer, silna marka streetwearowa kierująca swój przekaz m.in. do GenZ, jest pierwszą, która wprowadza do wachlarza płatności nową metodę: Klarna. Niebawem będzie ona jednak dostępna także w innych naszych konceptach: JD Sports, 50 style, Symbiosis, Timberland” – mówi Renata Stanasiuk, Dyrektor Marketingu firmy Marketing Investment Group S.A., członka grupy JD Sports.
„Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem tej strategicznej współpracy z Marketing Investment Group. Widzimy wiele wspólnych celów i wartości w naszych strategiach biznesowych, a także w dynamicznym rozwoju obu marek na rynkach CEE. MIG to firma, która prężnie rozwija się w branży retail fashion – podobnie jak Klarna w przypadku usług BNPL (“kup teraz, zapłać później”). Mamy nadzieję, że nasze plany ekspansji na rynkach CEE przyczynią się do dalszego rozwoju obu firm i pozwolą nam zacieśnić współpracę także w innych krajach w ciągu najbliższych miesięcy. Jesteśmy pełni optymizmu i gotowości do dalszego tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które przyniosą korzyści naszym klientom w całym regionie” – mówi Łukasz Dwulit, Head of CEE Klarna.
Wspólne działania promocyjne brandów
W związku z rozpoczęciem współpracy, Klarna i MIG planują szereg działań kampanijnych i promocyjnych offline i online, które mają na celu zwiększenie świadomości na temat pojawienia się nowych sposobów finalizacji zakupów wśród klientów Sizeer. Oprócz działań opartych i realizację kampanii paid media, e-mail marketing czy organiczne wsparcie w kanałach e-commerce, będą również prowadzone działania w salonach stacjonarnych. Poprzez m.in wykorzystanie brandingu Klarna, Sizeer, a następnie także pozostałe marki Marketing Investment Group, będą informować klientów o możliwości skorzystania z nowej usługi. Start działań marketingowych planowany jest na sierpień 2023.
Przeczytaj również: Klarna robi krok w kierunku rentowności