noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
selena gomez miliarderką ile wynosi jej majątek

Selena Gomez dołączyła do grona miliarderów. To zasługa jej kosmetycznego imperium 

REKLAMA
noSlotData

Selena Gomez, znana przede wszystkim jako aktorka i piosenkarka, to również inwestorka i przedsiębiorczyni z kolejnym sukcesem na koncie. Była gwiazda Disney’a została oficjalnie miliarderką, a główną tego zasługą jest jej prężnie prosperująca marka kosmetyczna Rare Beauty. 

Selena Gomez miliarderką

Majątek Seleny Gomez wynosi obecnie około 1,3 mld dolarów – wynika z najnowszego raportu Bloomberg. Tym samym 32-latka oficjalnie dołączyła do elitarnego grona miliarderów. Co istotne, większość tej sumy nie pochodzi z jej dobrze znanej kariery aktorskiej czy muzycznej. Głównym motorem napędzającym jej fortunę jest niezwykle udana marka kosmetyków, Rare Beauty, założona przez Gomez w 2019 roku.

Analiza jej majątku obejmuje m.in. wartość jej udziałów w marce kosmetycznej Rare Beauty oraz platformie zdrowia psychicznego Wondermind, przychody ze sprzedaży muzyki, nieruchomości, umowy streamingowe, współpracę z różnymi markami, koncerty oraz role aktorskie. 

Raport Bloomberg uwzględnia również wpływ mediów społecznościowych, w których Gomez jest niezwykle popularna. Na Instagramie Selena Gomez zgromadziła ponad 424 miliony fanów, co czyni ją trzecią najpopularniejszą gwiazdą na tej platformie. Wyprzeda ją jedynie Christiano Ronaldo (638 milionów) i Lionel Messi (504 miliony). 

Przeczytaj również: Miliardowy biznes kosmetyczny gwiazd. Czy ten trend ma szansę przetrwać?

Rare Beauty – imperium kosmetyczne Seleny Gomez

Marka makijażowa Rare Beauty, założona przez Selenę Gomez, w błyskawicznym tempie odniosła spektakularny sukces na globalnym rynku kosmetycznym. To efekt połączenia rozpoznawalności nazwiska Gomez, unikalnej oferty produktowej oraz silnego zaangażowania w kwestie społeczne, takie jak inkluzywność i zdrowie psychiczne. Kwestie te przełożyły się na ogromną popularność w mediach społecznościowych – w 2023 roku Rare Beauty osiągnęło na TikToku 3,5 miliona obserwujących, czyniąc ją jedną z najpopularniejszych marek kosmetycznych należących do celebrytów. 

Marka Rare Beauty stale się rozwija, regularnie rozszerzając ofertę o kolejne nowości. W Polsce produkty Rare Beauty można zakupić w sieci perfumerii Sephora. 

Przeczytaj również: To jedna z najpopularniejszych marek kosmetycznych gwiazd. Czy wkrótce trafi na sprzedaż?

Selena Gomez – filantropka i aktywistka

W 2020 roku Selena Gomez publicznie podzieliła się informacją o swojej diagnozie zaburzenia afektywnego dwubiegunowego. Następnie, w wywiadzie dla magazynu Entrepreneur, podkreśliła, że wszystkie jej zobowiązania zawodowe muszą uwzględniać aspekt społecznej odpowiedzialności, ze szczególnym naciskiem na kwestie zdrowia psychicznego. W odpowiedzi na tę potrzebę, Gomez powołała fundusz Rare Impact Fund, którego celem jest zebranie 100 milionów dolarów na rzecz poprawy dostępności usług psychoterapeutycznych.

Dowiedz się więcej: Które marki urodowe gwiazd przynoszą im najwięcej zysków? 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES