Burger King od lat szczyci się jedynymi w swoim rodzaju kampaniami marketingowymi. Tym razem także nie zawiódł swoich konsumentów. Światło dzienne ujrzały specjalne koszule, reklamujące nowe rodzaje dostępnych burgerów w sieci restauracji.
Felipe Guimaraes, dyrektor kreatywny agencji BBH, powiedział: „Chcieliśmy zrobić dla Burger Kinga coś, co pasowałoby do jego kultury, w tonie, który tylko oni znają. Stworzenie jedwabnej koszuli z limitowanej edycji, która ukrywa nieuniknione wycieki z ich najnowszych burgerów, wydawało się idealnym sposobem.“
Wyświetl ten post na Instagramie
“Nie tylko pomysł był nieco szalony, traktowanie go z takim samym poziomem rzemiosła i tonu jak marki z branży modowej, sprawiło, że projekt stał się klejnotem, jakim jest dzisiaj”. – dodaje
Koszule w stylu hawajskim, projektu Kate Eary już na pierwszy rzut oka kojarzą się z zawartością kanapek z Burger King. Sałata, sos, pomidor, bekon… Czego można chcieć więcej?
Tym razem jednak, koszule mają promować serię Burger King’s Gourmet Kings. Do jej grona należeć będą dwie nowe kanapki – The Steakhouse i The Argentinian.
Pomysł oraz projekt na pewno spodoba się wielbicielom jedzenia jak i mody!