noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Rooftop Market

Rooftop Market, pierwsza wyprzedaż ubrań i dodatków, za nami [relacja]

REKLAMA
noSlotData

Piękne słońce, urocza atmosfera i dach pełen modowych perełek. W minioną niedzielę odbyła się pierwsza edycja Rooftop Market organizowana przez redakcje FashionBiznes, Miumag oraz Lamode.info we współpracy z Nicoletta Saska Kępa.

Na jeden dzień miejsce kulinarnych spotkań zmieniło się w modową przystań dla każdego poszukiwacza niewymuszonych i wyselekcjonowanych ubrań, dobrego designu oraz vintage perełek w zredukowanych cenach. Rooftop Market na dachu Nicoletta Saska Kępa miał swój debiut w kalendarzu weekendowych spotkań.

Ponadto, w wyniku wyjątkowej sytuacji w całej Polsce, przy okazji wydarzenia zorganizowaliśmy zbiórkę najpotrzebniejszych rzeczy na rzecz osób dotkniętych powodzią. Zebrane licznie przedmioty zostaną przekazane przez załogę Nicoletta Saska Kępa na rzecz PCK Wrocław.

Rooftop Market x Nicoletta Saska Kępa

Wyjątkowy event odbył się w sercu warszawskiej Saskiej Kępy, a dokładnie na dachu restauracji Nicoletty przy ulicy Francuskiej 2.

Restauracja znajduje się w kultowym już dla tej dzielnicy budynku – willi Łepkowskich, która zaprojektowana została w duchu architektury Le Corbusiera i ma formę prostopadłościennego pudełka z niemal płaskim dachem. Biały i elegancki budynek stał się idealnym tłem dla ubrań z drugiego obiegu.

Francuski klimat oraz urokliwą estetykę w duchu „french chic” odzwierciedliła Alex Woronowska, która wykonała dla nas plakat przywołujący jesień.

Rooftop Market – wyselekcjonowane ubrania z drugiego obiegu

Podczas pierwszej edycji Rooftop Market udział wzięli znani influencerzy, którzy otworzyli dla zgromadzonych swoje szafy. Wśród nich znaleźli się: Karolina Ościk-Alama (@cajmel), Laura Matuszczyk (@horkruks), Nicole Soszyńska, Kasia Szymanowicz (@kasia.szymanowicz), Marta Moczydłowska (@lempapilo) Agata Herbut (@agatamanosa), Arek Budkiewicz (@arekbudkiewicz) Michał Rej (@michalrej). Odwiedzający mieli okazję zakupić produkty z szerokiej oferty marki Nove Elements, która obejmowała projekty popularnych polskich marek jak m.in. BIZUU, Lobos, Kopi czy Affair. O dodatki i akcesoria zadbałoMerci Varsovie, a o selekcję vintage – concept Y2k Warsaw. Ze swoją ofertą pojawiły się również polskie marki: Jenesequa i 8586.store.

O nawodnienie w ten piękny i ostatni słoneczny weekend września zadbała woda Aqua Carpatica, czyli alkaiczna i niskosodowa woda mineralna. Pochodzi z chronionego źródła Bajenaru położonego w sercu rumuńskich Karpat, krajobrazu znanego surowych lasów, dolin pokrytych dzikimi kwiatami, i usianych lodowatych strumieni.

Przeczytaj również: Julia Wieniawa podbiła paryski wybieg. Poszła w pokazie u boku Kendall Jenner i Evy Longorii

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES