Z okazji Dnia Ziemi FENTY x PUMA ogłaszają premierę Creeper Phatty Earth Tone, nowej odsłony kultowych sneakersów, które zrewolucjonizowały streetwear w 2015 roku.
Materiał sponsorowany
Model Creeper został pierwotnie wprowadzony na rynek we wrześniu 2015 roku i stanowił platformową wersję kultowych sneakersów PUMA Suede. Ta sylwetka została wyróżniona tytułem Buta Roku przez Footwear News w 2016 roku i nie tylko zmieniła kulturę sneakersów, ale także miała duży wpływ na znaczenie marki PUMA w ciągu ostatniej dekady.
Teraz Puma Creeper powracają w nowej odsłonie. Jeszcze większe, odważniejsze i bardziej awangardowe niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki swojej ponad wymiarowej konstrukcji i gumowej podeszwie.
Nowy Creeper Phatty łączy w sobie odważny styl z zrównoważonym podejściem. Wykonany z wysokiej jakości materiałów w naturalnych kolorach ziemi, z wytłaczanymi detalami i złotymi zdobieniami, idealnie wpisuje się w trend monochromatycznego looku. Dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: taupe, zielona mgła i ciepła biel, model ten z pewnością przyciągnie wzrok i nada charakteru każdemu stylowi.
Kampania stworzona przez dyrektor kreatywną Rihannę oraz fotograf Philippę Price nawiązuje do kolorystyki i rozwija koncept niepostrzeżonego działania – próby zrobienia czegoś bez bycia zauważonym. Kampania wyrusza w dynamiczną eksplorację sztuki kamuflażu poprzez starannie skomponowane obrazy w odpowiednich tonacjach.
Premiera Puma Creeper w Londynie
PUMA i Rihanna zorganizowały w Londynie wyjątkowe wydarzenie, aby uczcić premierę modelu Creeper Phatty Earth Tone. Impreza odbyła się w niezwykłej scenerii – podziemnym ogrodzie, który nawiązywał do naturalnych barw buta i motywu kamuflażu. Wykorzystano trawę i inne elementy natury, aby stworzyć niepowtarzalną atmosferę. Goście mogli podziwiać interaktywne prezentacje produktu, pokazy magiczne oraz występy muzyczne DJ-ów, m.in. Skylatylaa, Talia A. Darling i Kim Turnbull.
Ekskluzywna kolorystyka taupe modelu FENTY X PUMA Creeper pojawiła się 17 kwietnia wyłącznie na stronie PUMA.com. Kolory Green Fog i Warm White będą miały swoją premierę 25 kwietnia na całym świecie na puma.com, w sklepach PUMA i globalnych sklepach detalicznych.
Przeczytaj również: Kampania Puma Palermo: kultowy model w nowoczesnej odsłonie