Hailey Bieber udało się zamienić followersów w klientów i stworzyć jedną z najpopularniejszych marek kosmetycznych. Marka Rhode, która swoją nazwę zawdzięcza drugiemu imieniu influencerki, zadebiutowała w czerwcu 2022 r. i szybko osiągnęła sukces. Teraz żona Justina Biebera nawiązała lukratywną współpracę z siecią Sephora. Dzięki temu Rhode po raz pierwszy trafi do sprzedaży stacjonarnej.
Kolejny sukces Rhode
Od miesięcy spekulowano w branży na temat nadchodzącej współpracy Hailey Bieber z dużym graczem. Teraz została ona oficjalnie potwierdzona: Rhode ogłasza partnerstwo z Sephorą.
„Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że możemy ogłosić, że kolekcja kosmetyków do pielęgnacji skóry i hybrydowego makijażu marki Rhode trafi do Sephory już tej jesieni!
Od samego początku naszym marzeniem było dostarczanie skutecznych, przemyślanych produktów pielęgnacyjnych i kosmetycznych jak największej liczbie osób. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Sephorą możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i rozwinąć naszą globalną społeczność.
Dziękujemy wszystkim, którzy wspierali nas w tej podróży – bez Was by się nie udało! Nie możemy się doczekać, aż zobaczycie, co dla Was przygotowaliśmy”
– napisał na Instagramie zespół Rhode.
Co prawda, przed rozpoczęciem współpracy z Sephorą kosmetyki Rhode były dostępne stacjonarnie, ale wyłącznie czasowo. Można było je kupić w pop-up storach w Londynie i Los Angeles.
Polecamy: Hailey Bieber sprzedaje swoją markę?
Gdzie będą dostępne kosmetyki Hailey Bieber?
Początkowo kosmetyki Rhode trafią do sklepów Sephory w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Zgodnie z planem mają pojawić się na półkach już jesienią. Z kolei do końca 2025 roku marka Hailey Bieber ma zadebiutować stacjonarnie w punktach w Wielkiej Brytanii. Na ten moment nie wiemy, czy Sephora planuje wprowadzić produkty influencerki na inne rynki, w tym również do Polski.
To już kolejna marka urodowa gwiazd, która pojawi się w Sephorze. Do tej pory można było tam kupić kosmetyki Seleny Gomez (Rare Beauty) czy Rihanny (Fenty Beauty).
Przeczytaj też: Sephora wycofuje się z koreańskiego rynku
O marce Rhode
Premiera Rhode odbyła się w czerwcu 2022 r. Początkowo do sprzedaży trafiły 3 kosmetyki do pielęgnacji skóry: Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream i Peptide Lip Treatment. Od tego momentu oferta brandu Hailey Bieber się poszerza, dzięki czemu klientki mogą kupić dziś też produkty do makijażu, np. konturówki do ust. Sekret popularności firmy tkwi w połączeniu innowacji i prostoty oraz umiejętności kreowania viralowych trendów przez jej założycielkę.
Hailey Bieber opanowała marketing do perfekcji i wykorzystała do maksimum potencjał tkwiący w mediach społecznościowych. W efekcie Rhode generuje od dnia premiery imponującą sprzedaż, a umiejętności żony Justina Biebera są doceniane przez ekspertów. W 2024 r. amerykańska firma Puck News napisała:
„Nigdy wcześniej firma kosmetyczna DTC należąca do celebrytów nie złamała kodu marketingowego tak jak Rhode Hailey Bieber”.
Dzięki temu marka szybko zyskała miano bestsellerowej i trafiła na pierwsze miejsce zestawienia najpopularniejszych brandów kosmetycznych według Mintoiro.
Zdjęcie główne: Instagram @haileybieber