Trzeba przyznać, że Reserved zaserwowało nam prawdziwą bombę. Twarzą najnowszej kampanii polskiej marki została Kendall Jenner!
Reserved od kilku sezonów zaskakuje nas kampaniami na światowym poziomie. Do tej pory polska marka mogła poszczycić się współpracą z Kate Moss, Cindy Crawford, Jeanne Damas czy Iriną Shayk. Marka konsekwentnie idzie do przodu, wciąż sięgając po więcej. Trzeba przyznać, że wybór kolejnej twarzy swojej kampanii to totalne zaskoczenie i zdecydowanie strzał w dziesiątkę.
Kendall Jenner to bez wątpienia jedna z najbardziej pożądanych modelek ostatnich lat. 116 milionów obserwatorów na Instagramie i pierwsze miejsce na liście najlepiej zarabiających modelek magazynu „Forbes” mówią same za siebie. Nawiązując współpracę z Jenner, Reserved stworzyło swoją największą dotychczas kampanię reklamową, która – trzeba przyznać – robi ogromne wrażenie.
Jesienno – zimowa kolekcja Reserved została uchwycona pod hasłem CIAO KENDALL. Jak możemy się przekonać – w surrealistycznym modowym filmie Reserved nic nie jest oczywiste. Przenosimy się do włoskiej barokowej willi, gdzie Kendall Jenner śni na jawie i wciela się w rozmaite kobiece ideały. Z łatwością może stać się włoską arystokratką ze starych filmów, szaloną retro dziewczyną zatraconą w tańcu, młodą buntowniczką z lat 90., czy syreną pływającą w wielkim akwarium w ogrodzie. Kendall w kampanii Reserved ma wiele twarzy – jest czasem zmysłową Sophią Loren z „Małżeństwa we włoskim stylu”, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z „Leona Zawodowca” by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale.
Twórcą scenariusza, reżyserem i choreografem kampanii jest Gordon Von Steiner, odpowiedzialny za poprzednie filmy Reserved m.in. słynną kampanię I can boogie z Joanną Kulig i Jeanne Damas (która swoją drogą wywołała niemałe kontrowersje).
Stylizacją Kendall zajął się Jacob K – stylista pokazów Versace, który na swoim koncie ma m.in. współpracę z magazynami „Dazed”, „W”, czy stylizację Kendall do sesji okładkowej włoskiej edycji „Vogue”.
Jak Wam się podoba najnowsze dzieło Reserved? Nas oczarowało od pierwszych chwil! Przyznajmy szczerze, tą kampanią marka udowodniła, że nie ma sobie równych. Brawo Reserved!