noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Czasem wymyślanie marki od nowa to wzmocnienie tego, co było w niej od zawsze – repozycjonowanie marki Decathlon [case study]”

REKLAMA
noSlotData

Decathlon powstał, by demokratyzować sport, stąd w swojej misji ma wpisany cel tworzenia wysokiej jakości produktów sportowych przeznaczonych dla osób na różnych poziomach zaawansowania, dostępnych dla jak najszerszej grupy i w cenie najniższej na rynku w swojej kategorii. Nieważne, jaki sport uprawiasz, jakie są Twoje umiejętności – masz znaleźć produkt dopasowany do Twojej dziedziny i zaawansowania, w cenie, na którą możesz sobie pozwolić. – nowymarketing.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://nowymarketing.pl/a/23052,czasem-wymyslanie-marki-od-nowa-to-wzmocnienie-tego-co-bylo-w-niej-od-zawsze-repozycjonowanie-marki-decathlon-case-study?fbclid=IwAR37sIUJmeXhaPUsK-5a9_A2Tp7X9LJlkozY0U-o4D1-S-cLe90Bf8DHvcE”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Decathlon

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES