Próchnik SA
Próchnik sprzedaje coraz więcej. Kwieceń okazał się świetnym miesiącem sprzedaży detalicznej dla spółki: sklepy stacjonarne sprzedały towar przekraczający 3,25 mln zł co oznacza 8% wzrost w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym. Sklepy Próchnik odnotowały jeszcze lepsze wynik bo aż 20% wzrost. Drugie ‚dziecko’ spółki Rage Age już nie poradził sobie tak dobrze tej wiosny: zanotował spadek sprzedaży o 18%.
Wojas nieznaczenie poprawia wyniki. Pierwsze miesiące 2015 roku dla Grupy Kapitałowej Wojas SA nie były łatwe. Okres od stycznia do kwietnia zamknął się na minusie -3.3% w porównaniu do tego samego okresu 2014 roku. Wyniki poprawiły się natomiast w miesiącu kwietniu +1.4% (60,4 mln zł).
Grupa Gino Rossi
Kolejna firma obuwnicza Gino Rossi zamknęła miesiąc kwiecień na 12% plusie (11,7 mln zł) w sprzedaży detalicznej. Odzieżowa część grupy kapitałowej reprezentowana przez Simple Creative Products również odnotowała wzrost sprzedaży na poziomie +9% i wyniosła 8,9 mln zł.
Okres czterech miesięcy od stycznia do kwietnia łącznie, zakończył się dla Gino Rossi na 5% plusie a dla Simple na 21% plusie.
To świetne wyniki zarówno w segmencie obuwia jak i odzieży. Simple po raz pierwszy wprowadziła do sprzedaży linię casual i niewątpliwie budzi ona wielkie zainteresowanie a wyniki mówią same za siebie.
Przeczytaj również Raport finansowy: Bytom, LPP i CCC
Autor: Urszula Wiszowata