noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Uwielbiana w Polsce marka zmniejsza emisję gazów cieplarnianych o 33 proc.

REKLAMA
noSlotData

Raport stworzony przez Global Citizenship & Sustainability ujawnił wyniki proekologicznych działań największych przedsiębiorstw. Pod lupę biorąc jedną z najpopularniejszych marek odzieżowych w Polsce. Okazuje się, że w ostatnich latach spółka Ralph Lauren zmniejszyła emisję gazów cieplarnianych o blisko jedną trzecią.

Zrównoważony rozwój spółki Ralph Lauren. Co mówi o nim raport?

Od 2020 roku spółka Ralph Lauren zmniejszyła emisję szkodliwych gazów cieplarnianych o 33 proc. To podstawowy wniosek płynący z najnowszego raportu Global Citizenship & Sustainability. W jaki sposób popularna w Polsce marka odzieżowa osiągnęła ten wynik? Przede wszystkim poprzez wprowadzanie innowacyjnych produktów. Strzałem w dziesiątkę okazała się kurtka Cradle to Cradle Certified® Denim Flag Trucker Jacket oraz pierwsza na świecie koszulka polo z bawełny pochodzącej w 100 proc. z recyklingu. Ponadto w ostatnich latach spółka Ralph Lauren udostępniła w swojej ofercie sprzedażowej kolekcję swetrów z certyfikatem Responsible Wool Standard.

Pomogły również inne działania. Raport Global Citizenship & Sustainability podkreślił postęp, jaki spółka poczyniła w kontekście zmniejszania udziału węgla w jej łańcuchu dostaw. Ważnym czynnikiem okazał się start programu Artist in Residence, w którym udział wzięła artystka Naiomi Glasses z plemienia Diné (Navajo). Nawiązana współpraca zaowocowała trzema kolekcjami, tworząc model partnerstwa przynoszącego proekologiczne korzyści.

Przeczytaj również: Historia marki Ralph Lauren: od małego sklepiku do światowej ikony mody

Nasza wizja ponadczasowości koncentruje się nie tylko na tym co tworzymy, ale także w jaki sposób. Prowadząc globalną działalność dbamy o każdy detal. Wiemy, że kluczem do przetrwania naszej marki, a zarazem jej wyjątkowego stylu, jest dbanie o społeczność oraz środowisko – skomentowała wyniki opublikowanego raportu Katie Ioanilli, dyrektorka ds. globalnego wpływu i komunikacji w Ralph Lauren Corporation.

Przeczytaj również: Czy ubierasz się jak światowa elita? Prezentujemy ulubione marki najbogatszych ludzi na świecie

Powstanie i rozwój ikonicznej marki

Marka Polo Ralph Lauren Corporation pojawiła się na amerykańskim rynku w 1967 roku. Jej założycielem był znany na całym świecie twórca – Ralph Lauren, którego działania doprowadziły do szybkiego rozkwitu brandu. Zaledwie rok po uruchomieniu sprzedaży w Nowym Jorku utworzono pierwszy salon stacjonarny marki. Można było znaleźć w nim najwyższej jakości odzież damską oraz akcesoria. Debiut męskiej kolekcji Ralpha Laurena nastąpił w 1970 roku, od razu zdobywając uznanie obserwatorów świata mody. Przez kolejne dekady marka rosła w siłę, by ostatecznie dojść do poziomu, w którym jej sklepy rozlokowano w ponad 100 krajach na całym świecie.

Obecnie Ralph Lauren to synonim luksusu, który fascynuje klientów ze wszystkich zakątków globu. Tym bardziej cieszyć może fakt społecznej świadomości właścicieli marki, którzy zdają sobie sprawę z negatywnego wpływu branży fashion na sytuację klimatyczną. To wieloletnie wartości brandu napędzają go do pogłębiania polityki proekologicznej.

Zdjęcie główne: Pexels

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES