PUMA stworzyła najnowszą kampanię pod hasłem Do You, która ma mówić o sile i odwadze kobiet. Do You łączy kobiety z nietuzinkową osobowością i charakterem. Nie bez powodu ambasadorkami idei zostały Justyna Święs oraz Mary Komasa. Artystki te są przykładem dla wielu kobiet. Swoim głosem i wizerunkiem udowadniają, że w kobiecości tkwi siła.
W ramach akcji The Dumplings i Mary Komasa nagrali wspólny utwór Jestem Kobietą, który oddaje hołd nieustępliwości w dążeniu do celu. Dopełnieniem utworu jest teledysk, w którym wystąpiły dwie z pozoru zwykłe dziewczyny, Ania Bielawska i Dominika Zatorska. Są one przykładem filozofii Do You ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i marzeń. Autorem teledysku jest Piotr Matejkowski, natomiast za zdjęcia odpowiedzialny jest Mikołaj Syguda.
>>> Przeczytaj również: Agencja Warsaw Creatives wyprodukowała okładkę dla “Vogue Italia”
W dniu 26 lipca, na dachu warszawskiej Astorii, odbyło się wydarzenie towarzyszące kampanii PUMA Do You. Artyści oprócz najnowszego singla, zagrali uwielbiane przez publiczność utwory, jak Kocham Być z Tobą czy Ach Nie Mnie Jednej.
Podczas przyjęcia goście mogli obejrzeć wystawę fotografii z udziałem bohaterek i ambasadorek kampanii, której autorem jest Paweł Fabjański. Odbyła się ona w przestrzeniach szatni, która podkreśliła sportowy charakter marki.
Kolejnym wyjątkowym elementem kampanii jest specjalnie zaprojektowany t-shirt. Projektantka graficzna Zuzanna Rogatty, stworzyła koszulkę z hasłem Do You, które jest odwrócone, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Wśród gości także nie zabrakło silnych, niezależnych kobiet, które są przykładem dążenia do wyznaczonych celów z odwagą, a równocześnie z bijącą od nich kobiecością.