Aplikacje zakupowe rosną w siłę, a na rynku pojawiła się właśnie kolejna, mająca sprawić, że zakupy będą jeszcze prostsze.
Project September to aplikacja Alexis Maybank, dyrektor generalnej Grupy Gilt, który jest owocem jej obserwacji dotyczącej napływu klientów z Pinteresta i Instagrama na platformę Gilt.com, a także faktu, że 50 procent zakupów na tej stronie dokonywano przez urządzenia mobilne. Jak działa Project September? Jest on połączeniem platformy społecznej i zakupowej. Obserwując wybranych użytkowników, zarówno profilów prywatnych, jak i firmowych, po kliknięciu na poszczególne elementy ubioru widocznego na zdjęciu (sukienka, buty, torebka) można dokonać zakupu konkretnego produktu bezpośrednio przez aplikację, bez potrzeby otwierania dodatkowych podstron.

Czy zakupy mogą być prostsze? Dzięki Project September możemy od razu kupić ubrania i akcesoria noszone przez obserwowanych przez nas, inspirujących użytkowników. Pomysł genialny w swojej prostocie. Czy tak wygląda przyszłość e–zakupów?
Autor: Kasia Michalik