Na początku czerwca w przepięknej zielonej scenerii na warszawskim Jazdowie odbyła się prezentacja nowej kolekcji marki Lacoste pod tytułem I Like Crocodile, nawiązującym bezpośrednio do powszechnie znanego logo kultowej marki, czyli zielonego krokodyla. Motywem przewodnim imprezy był tenis, który nierozerwalnie kojarzy się z historią marki i jej klasycznymi modelami obuwia.
Zaproszeni goście mogli przenieść się podczas imprezy do tenisowego świata marki. Przygotowana na świeżym powietrzu instalacja, imitująca boisko do tenisa, zamieniła się w strefę chilloutu Lacoste, w której gości mogli odpocząć po wyczerpujących rozgrywkach tenisowych na Kinekcie. Całość wydarzenia była utrzymana w stonowanej kolorystyce bieli i zieleni, nawiązującej do kultowych modeli Lacoste. Ascetyczne wnętrza lokalu Instalacje Art Bistro doskonale współgrały z prostym wzornictwem Lacoste inspirowanym tenisowym precyzją.
Nowa kolekcja Lacoste to nowoczesne sneakery, mokasyny, wsuwki, trampki i sandały utrzymane w klasycznym, francuskim stylu. Projektanci Lacoste jeszcze mocniej nawiązują do swojego bogatego dziedzictwa sięgającego lat 20. ubiegłego wieku i wykorzystują je zgodnie z najmodniejszymi trendami w modzie – monochromatyczności i prostej, architektonicznej konstrukcji. W centrum zainteresowania znalazł się delikatny i dziewczęcy topseller, czyli model Ziane Chunky oraz męski minimalistyczny sneaker Lenglen. Cała kolekcja urzeka skromnością niepozbawioną szyku, z którego słynie francuska marka.