noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Praca w modzie czeka. Mamy najnowsze oferty!

REKLAMA
noSlotData

Chcesz rozwinąć skrzydła w branży mody? Sprawdź najnowsze oferty pracy i aplikuj już dziś na Fashion Biznes.

MANDEL rekrutuje

Marka Mandel, obecna na rynku od 9 lat, to autorski koncept Moniki Kalicińskiej. Firma zasłynęła z produkcji skórzanych torebek, które łączą w sobie świetne wykonanie, piękny design i funkcjonalne wnętrze.  „Pomiędzy tym, co piękne, a tym, co funkcjonalne nie trzeba wybierać” – ten slogan od lat przyświeca działaniom warszawskiej marki. Jak podkreśla jej założycielka, za Mandlami od początku stoi troska zarówno o rzemiosło, jak i środowisko. 

Aktualnie Mandel poszukuje osoby na stanowisko Content Creator / Junior Social Media Specialist. Więcej szczegółów TUTAJ

Pracuj w ANSIN

Marka ANSIN, założona w 2019 roku, to synonim ponadczasowej mody, która stawia na funkcjonalność, minimalizm i jakość. Tworzymy ubrania trwałe i niezmiennie modne, kierując się zasadami świadomej produkcji. Oferta ANSIN obejmuje szeroki wachlarz ponadczasowych elementów garderoby dla kobiet i mężczyzn. stawia na transparentność i lokalność produkcji. Ubrania szyte są wyłącznie w polskich szwalniach, z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów. Dzięki temu każdy produkt jest nie tylko piękny, ale i trwały. Marka kieruje się ideą less waste. Dodatkowo, organizowane są outletowe akcje, dając drugie życie produktom z sesji zdjęciowych lub z drobnymi uszkodzeniami.

ANSIN poszukuje aktualnie osób na stanowiska Projektant / Projektantka (szczegóły TUTAJ) oraz Digital Graphic Designer (szczegóły TUTAJ)

Dołącz do Teamu MODIVO

MODIVO S.A. (eobuwie.pl) to 19 krajów, 250 000 produktów i ponad 800 marek. Swoim innowacyjnym omnichannelowym podejściem polska firma kolejne zagraniczne rynki. Jako firma produktowa, rozwija wewnętrznie dwie platformy e-commerce – eobuwie.pl oraz modivo.pl, których skala robi wrażenie.

MODIVO poszukuje osoby na stanowisko Brand Managera. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowywanie długoterminowej strategii rozwoju marki oraz określaniem głównych celów i kierunków działania na wszystkich rynkach z silnym naciskiem na integrację strategii social media. Szczegóły TUTAJ.

Przeczytaj również: K(B)ariery: Marcin Brylski „Gdyby nie determinacja, wytrwałość i konsekwencja w mojej specjalizacji, nie byłbym w miejscu, w którym jestem”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

kariera

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES