Polskie marki podbijają zagraniczne edycje „Vogue’a”

Polskie marki – Reserved i Pola Zag, zostały uhonorowane publikacjami w zagranicznych wydaniach biblii mody.

Dopiero co mieliście okazję przeczytać o wywiadzie polskiej aktorki Joanny Kulig dla brytyjskiej edycji „Vogue’a”, my nadchodzimy z kolejnymi doniesieniami dotyczącymi publikacji w zagranicznych edycjach tego magazynu.

>>> Zobacz również: Joanna Kulig doceniona przez brytyjskiego “Vogue’a”

We wrześniowym wydaniu brytyjskiego “Vogue’a” odnaleźć można publikację dotyczącą rodzimej marki odzieżowej Reserved. W sesji występują modelki: Willi Morsh i Hannah Bennet. Za stylizację odpowiedzialna była Kelly-Ann Hughes. Zdjęcia do sesji wykonała fotografka Jessie Lily Adams. Tuż obok sesji zdjęciowej, w „Vogue” pojawił się również artykuł dotyczący polskiego brandu należącego do grupy LPP.

Warto wspomnieć, że pierwszy sklep polskiej sieci został otwarty na prestiżowej Oxford Street w Londynie w 2017 roku. W ciągu ubiegłego tygodnia został otwarty pierwszy salon marki w Tel Awiwie, co spotkało się z ogromnym zainteresowaniem klientów. Izrael jest 20. rynkiem zagranicznym, na którym obecna jest gdańska spółka.

>>> Zobacz również: Polska marka odzieżowa rozpoczyna ekspansję na izraelski rynek

 

źródło: vogue.co.uk
źródło: vogue.co.uk
źródło: vogue.co.uk

Reserved nie jest jedyną marką, która znalazła się w tym miesiącu na łamach „Vogue’a”. Francuska edycja magazynu zwróciła uwagę na biżuterię Poli Zag i jej projekt umieściła w zestawieniu najciekawszych kolczyków na jesień 2018.

Pola Zag to autorska marka biżuterii absolwentki architektury wnętrz. Marka powstała w 2010 i do tej pory zgromadziła duże grono fanów swoich projektów. Biżuteria Poli Zag  stanowi nawiązanie do modernistycznych form, jak również jest ciągłym poszukiwaniem zastosowań nowych materiałów.

https://www.facebook.com/136846169703234/photos/pcb.1859046047483229/1859045947483239/?type=3&theater

 

Newsletter

FASHION BIZNES