REKLAMA
Polskie marki odzieżowe: nowe kolekcje wiosna 2024

Polskie marki odzieżowe gotowe na wiosnę. Sprawdzamy najnowsze kolekcje na sezon SS24

REKLAMA

Wiosna za rogiem, a to oznacza, że czas na odświeżenie garderoby. Polskie marki odzieżowe już teraz prezentują swoje najnowsze kolekcje na nadchodzące miesiące. Co ciekawego pojawiło się na rynku? Oto kilka propozycji, na które warto zwrócić uwagę.

ELEMENTY: Day to Night

Kolekcja „Day to Night” od Elementów ubiera nas od rana do nocy. Najnowsze propozycje na sezon SS24 to kwintesencja minimalistycznego stylu z lat 90. zaaplikowana w nowoczesne formy. Wysokiej jakości materiały i dopracowane kroje zapewniają komfort i elegancję na każdą okazję. Znajdziemy tu zarówno zwiewne sukienki na różne okazje, jak i bardziej casualowe topy, spodnie i longsleeve’y. Nie zabrakło również okryć wierzchnich, a po dwóch latach przerwy do kolekcji Elementów powróciły jeansy.

Inspiracją dla projektantów były lata 90-te i prostota, która królowała w modzie tamtej dekady. Nic dziwnego, że twarzą kolekcji została Ewa Witkowska – ikona lat 90-tych, uwieczniona na zdjęciach autorstwa duetu kreatywnego Tatiana & Karol.

BIZUU: Orient Express

BIZUU ujawnia kolejną odsłonę wiosenno-letniej kolekcji, realizując nowy model biznesowy z miesięcznymi dropami. Co miesiąc możemy spodziewać się nowych odsłon, które tworzą spójną historię bez podziału na projekty premium i Après-Midi. Nowe propozycje to zapowiedź nadchodzącej wiosny w duchu odkrywania i przygody.

Kolekcja inspirowana jest podróżą legendarnym Orient Expressem. Znajdziemy tu żywe kolory, orientalne printy, efektowne okrycia wierzchnie, garnitury i zjawiskowe koszule. Wszystko to w charakterystycznym dla BIZUU stylu, łączącym elegancję z nutą egzotyki. Twarzą kampanii jest Monika JAC Jagaciak, a zdjęcia autorstwa Iny Lekiewicz-Levy oddają romantyczny nastrój kolekcji i wpisują się w podróżniczą opowieść.

Projektantki BIZUU połączyły klasyczne elementy z oryginalnymi akcentami, tworząc niepowtarzalną estetykę. W kolekcji znajdziemy zarówno brązowy, skórzany płaszcz Venekia, jak i czarny garnitur z marynarką Muna o krótszym kroju. Na uwagę zasługuje również zestaw w kratę – spódnica Liego i marynarka Elysia. Kolekcja zachwyca kolorami – od niebieskiego kardiganu Clara po czerwono-różowy sweter Doom w mocne kwiaty. Dla fanek printów idealna będzie sukienka Rotta. Z każdym dropem kolekcji wiosna-lato 2024 pojawia się coraz więcej pastelowych i ciepłych kolorów. BIZUU zaprasza na wspólną podróż z modą w orientalnym stylu.

Dowiedz się więcej: „Żyjemy w ciągłej akcji”. Blanka Jordan zapowiada nową strategię sprzedażową BIZUU [wywiad]

Vistula: ICONS

W nowej kampanii Vistula ICONS marka łączy klasykę i nowoczesność, prezentując garnitur jako symbol nowej, świadomej męskości. Współczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i osobowości poprzez ubiór. Marka wychodzi naprzeciw jego potrzebom, oferując różnorodne, perfekcyjnie skrojone garnitury, stanowiące bazę dla wielu stylizacji.

Na przestrzeni lat moda męska ewoluowała, ale garnitur wciąż pozostaje jej niezmiennym elementem. Niezastąpiony na studniówce, rozmowie kwalifikacyjnej, uroczystości rodzinnej czy spotkaniu biznesowym, stanowi on męski “power dressing”. Vistula od ponad 50 lat doskonali tę sztukę, dopasowując garnitury do zmieniających się trendów i potrzeb współczesnych mężczyzn.

Kampania Vistula ICONS stawia pytanie: czym jest nowa męskość? To świadomość siebie, otwartość na zmiany i różnorodność – cechy, które marka Vistula dzieli z mężczyznami uosabiającymi jej wartości. Pierwszym bohaterem kampanii został znany aktor Mateusz Banasiuk, ceniony za talent, charyzmę i autentyczność.

NAOKO: Knitwear

Estetyka “portuguese girlie”, stała się punktem wyjścia do stworzenia najnowszej kolekcji polskiej marki NAOKO. Kolekcja KNITWEAR to wyjątkowe swetry, które są nie tylko wyrazem aktualnych trendów, ale także nawiązaniem do tradycji. To esencja niewymuszonej elegancji, kobiecej lekkości i kolorów, przenoszących do malowniczych, portugalskich krajobrazów. Odejście od minimalizmu na rzecz ferii kolorów, wzorów, nadruków i tkanin. Wykonane w małej włoskiej manufakturze swetry NAOKO KNITWEAR charakteryzuje nie tylko miękkość i ciepło, ale także trwałość i odporność w codziennym użytkowaniu. 

 – KNITWEAR to więcej niż ubrania. To zaproszenie do świata, w którym moda spotyka się z pasją, a wszystkie elementy garderoby mogą być sposobem na podkreślenie indywidualności przez cały rok. Nie mam wątpliwości, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie –mówi Monika Szyndler, właścicielka marki.

Zdjęcie główne: kampania BIZUU, fot. Ina Lekiewicz-Levy

Przeczytaj również: Koncerny samochodowe ważnym ogniwem branży fashion?

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES