noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Grupa Wittchen uruchomiła własny sklep internetowy na rynku austriackim. W tym roku planuje otwarcie sklepów stacjonarnych w Austrii i Niemczech - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Polska marka trafiła na rynek austriacki

REKLAMA
noSlotData

Grupa Wittchen uruchomiła własny sklep internetowy na rynku austriackim. W tym roku planuje otwarcie sklepów stacjonarnych w Austrii i Niemczech – poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Przeczytaj również: Właściciel Gucci nabywa nieruchomość za 963 mln USD

Wittchen na rynku austriackim

Austria została szóstym zagranicznym rynkiem Europy, gdzie Wittchen zdecydował się uruchomić sklep online. Wcześniej marka zrobiła to w Niemczech, Czechach, Węgrzech, Ukrainie oraz Rumunii.

Widzimy duży potencjał sprzedażowy w krajach niemieckojęzycznych, gdzie chcemy stopniowo zwiększać naszą obecność. Już teraz Niemcy są naszym największym zagranicznym rynkiem zbytu – poinformowała grupa za pośrednictwem komunikatu prasowego. Według dostępnych informacji Wittchen ma w planach uruchomienie w Wiedniu oraz w Niemczech również salonów stacjonarnych.

Przeczytaj również: Prognozy dla rynku galanterii skórzanej. Nowe trendy i zjawiska

Obecnie grupa Wittchen posiada w Polsce łącznie ponad 100 sklepów stacjonarnych z logo Wittchen lub Wittchen Travel. Grupa ma także własne salony w Czechach (7 placówek), na Węgrzech (3 sklepy) i w Ukrainie (10 placówek franczyzowych), a od niedawna także w Słowacji i Rumunii.

Przeczytaj również: Skórzane kozaki i botki. Wybieramy najmodniejsze modele

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES