noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Hexeline kampania 2024

Polska marka odzieżowa poszukuje brand managera. Sprawdź szczegóły

REKLAMA
noSlotData

Od ponad 30 lat tworzą modę dla kobiet. Aktualnie poszukują brand managera i specjalisty od marketingu. Dołącz do zespołu Hexeline, producenta ekskluzywnej damskiej odzieży. Poznaj szczegóły i aplikuj. 

Hexeline to polska marka, która od przeszło 30 lat niezmiennie tworzy kolekcje prêt-a-porter dla świadomych i najbardziej wymagających kobiet. Projekty Hexeline czerpią z siły prostych form, definiowanych przez minimalizm, dbałość o detale, najwyższą jakość tkanin, precyzję konstrukcji i mistrzowskie krawiectwo.

Hexeline oferuje wyłącznie limitowane kolekcje. Wypuszczamy ubrania w krótkich seriach, co dodatkowo podbija aspekt oryginalności. Jednocześnie chcemy, aby każda bluzka czy sukienka była nie tylko komfortowa w noszeniu, ale też łatwa w pielęgnacji. Mają zachwycać, ale i być praktycznym elementem garderoby – podkreślają twórcy marki.  W ofercie Hexeline znajdziemy odzież damską na różne okazje. Dominują subtelne, ale unikalne wzory, fasony dopasowane do potrzeb, okazji i sylwetki, oraz wysoka jakość wykonania. 

Przeczytaj również: K(B)ariery: Marta Śliwińska „Żyję moją pracą, ona mnie definiuje”

Praca w Hexeline

Hexeline poszukuje osoby, która obejmie stanowisko Marketing & Brand Manager. Będzie ona odpowiedzialna między innymi za opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. 

Idealny kandydat / kandydatka musi posiadać minimum trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży odzieżowej lub pokrewnej, udokumentowane sukcesy w planowaniu i realizacji kreatywnych kampanii marketingowych oraz kreatywność, proaktywność oraz umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku.

Szczegóły oferty znajdują się TUTAJ 

Zdjęcie główne: kampania Hexeline, fot. Mateusz Grzelak

Przeczytaj również: K(B)ariery: Oliwia Lis “W pracy agentki kluczowe jest budowanie relacji”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES