noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
MMC Studio

Pokaz kolekcji „Lorem Ipsum” od MMC Studio, czyli retro-futuryzm w industrialnej scenerii

REKLAMA
noSlotData

MMC Studio zaprosiło w niezwykłą podróż w czasie i przestrzeni, prezentując kolekcję jesień/zima 2025, która łączy w sobie ducha retro-futuryzmu z surową postindustrialną estetyką. 54 sylwetki wypełniły pustą przestrzeń starej drukarni, tworząc fascynującą opowieść o modzie jako sztuce.

Industrialne wnętrze dawnej drukarni stały się tłem dla wizji modowej przyszłości zaprezentowanej przez polski duet projektantów – MMC Studio. Ilona Majer i Rafał Michalak przedstawili 54 sylwetki będące manifestem modowego futuryzmu z esencją retro. Kolekcja pod hasłem “Lorem Ipsum” stanowiła nawiązanie do klasycznego tekstu zastępczego, który wypełnia projekt przed ostateczną publikacją.

Inspiracją pokazu stała się koncepcja pokrywania pustej przestrzeni. To artystyczne hasło symbolizuje dla nas proces przekształcania surowego, minimalistycznego tła w dzieło sztuki modowej

– powiedzieli założyciele marki Ilona Majer i Rafał Michalak. 

MMC Studio – kolekcja AW2024

Kolekcja damska stała się płynnym połączeniem klasyki i futuryzmu. Uniwersalne i ponadczasowe fasony jak taliowane sukienki, spódniczki mini, szerokie spodnie i sztruksowe płaszcze, zostały uzupełnione o awangardowe elementy, takie jak lakierowane kurtki, srebrne katany i futurystyczne tuniki. Dopełnieniem damskiej linii były charakterystyczne dla duetu MMC oversizowe puchowe okrycia wierzchnie w przeskalowanym wydaniu.

Męska kolekcja, nawiązująca do damskiej linii, emanowała surową elegancją. Obszerne prochowce i garniturowe spodnie w kratę tworzyły tło dla bardziej ekstrawaganckich elementów, takich jak połyskujące bermudy czy długie, oversize’owe płaszcze. Dominowały stonowane kolory: zgaszona zieleń khaki, szarości, czerń i srebrne akcenty, nadające kolekcji tajemniczy charakter.

Pokaz zakończyła seria wieczorowych sukienek, które zaskoczyły swoją różnorodnością i efektownymi wykończeniami. Długie, wieczorowe kreacje w ciemnych kolorach spotkały się na wybiegu z efektownymi, rozkloszowanymi projektami na stelażach.  

Premiera limitowanej kolekcji MMC x Reserved

Pokaz stał się również okazją do zaprezentowania projektów ze współpracy z polską marką Reserved. Na wybiegu zaprezentowano sześć stylowych kobiecych looków. Klasyczne fasony, takie jak biała koszula, dżinsowa spódnica z głębokim rozcięciem czy sweter z nadrukiem, zyskały zupełnie nowe oblicze dzięki charakterystycznemu, awangardowemu podejściu duetu MMC Studio. Szczególną uwagę wśród projektów przykuwała długa, brązowa płaszczo-peleryna, stanowiąca unikalne połączenie funkcjonalności i ekstrawagancji.

Robert Kupisz i Lara Gessler zachwycili na wybiegu MMC

Na wybiegu ponownie pojawiły się twarze doskonale znane marce. Show otworzył utalentowany model i aktor, Michael Zieliński, a zamknęła go muza MMC Studio, Lara Gessler. Kolekcję zaprezentowali również przyjaciele modowego duetu: Joanna Horodyńska i Robert Kupisz. Pierwszy rząd wypełniły największe gwiazdy polskiego show-biznesu, które od lat wspierają twórczość polskich projektantów, w tym Iza Kuna, Ilona Ostrowska, Maffashion, Malwina Wędzikowska, Ada Fijał, Jessica Mercedes oraz Bogna Sworowska. Za reżyserię pokazu niezmiennie odpowiadała Kasia Sokołowska.

Pokaz MMC. Modowe show na najwyższym poziomie

Niemniej ważna od sylwetek pokazu MMC, stała się oprawa tego wydarzenia. Za spójny wizerunek modelek odpowiadała Agnieszka Ścibior, która od lat tworzy niepowtarzalne stylizacje dla MMC Studio. Każda sylwetka została dopełniona wyjątkową biżuterią Apart, gdzie dominowały warstwowe połączenia srebra i złota. Makijaże, inspirowane naturalnym pięknem, stworzyli artyści AA Wings of Colour, wykorzystując produkty Healthy Wear. Przed makijażem modelki zrelaksowały się dzięki innowacyjnym maskom LED FOREO, które przygotowały skórę do sesji. Włosy, inspirowane najnowszymi trendami, upięły styliści Schwarzkopf Professional, używając produktów Session Label. Za nawodnienie modelek oraz gości dba od lat Cisowianka, właściciel marki premium, Perlage. 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES