REKLAMA

“Pochodzę i oddam. Polki kombinują na zakupach”

REKLAMA

“Okres pandemii i zamknięcie sklepów sprawiły, że Polki zaczęły masowo kupować ubrania przez internet – jak wynika z raportu opublikowanego przez Gemius, już 73 proc. internautów kupuje w sieci, czyli o 11 punktów proc. więcej niż rok temu. Ze względu na to, że ubrań zamawianych online nie da się przymierzyć bezpośrednio przed zakupem, tylko po nim, zdecydowanie częściej klienci decydują się też na zwroty. I nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że nie do końca umiemy to robić.

Polki oddają ubrania noszące ślady użytkowania, zniszczone, brudne. Coraz częściej stosują też tzw. wardrobing (nie odcinają metek, zakładają ciuch do zdjęcia i odsyłają, żądając zwrotu pieniędzy). Zupełnie zapominają także o ekologii, co w dzisiejszych czasach jest równie oburzające. Zwłaszcza dla firm, które starają się działać w kierunku ochrony środowiska” – wp.pl

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES