noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
wszystko.pl

Platforma wszystko.pl wystartuje 29 czerwca. Kilka milionów ofert w dniu premiery

REKLAMA
noSlotData

Comarch nową platformę zakupową wszystko.pl rozwija od kilkunastu miesięcy. Polska firma technologiczna start portalu zapowiadała na koniec czerwca, teraz znana jest już konkretna data – 29 czerwca. Od tego dnia serwis będzie dostępny dla wszystkich sprzedawców i kupujących w internecie.

Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto.

– Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności 

– mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.

Dowiedz się więcej: Marketplace bez prowizji. Grupa Comarch uruchomi platformę wszystko.pl

Brak przeładowania i aplikacja mobilna

Internauci są zainteresowani, kiedy konkretnie ruszy nowa platforma Comarchu. Spółka potwierdziła już dzień startu – 29 czerwca. To wtedy portal zostanie uruchomiony dla wszystkich użytkowników. Atutem wszystko.pl dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.

– Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne 

– zapowiada Mariola Barzyk-Libura.

Niedługo po starcie planowane jest udostępnienie konsumentom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów.

Sprzedawcy bez prowizji i opłat za konto

Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert.

Sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.: 

  • • 0% prowizji od sprzedaży
  • Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
  • Sprzedaż w każdej kategorii
  • Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
  • Indywidualny opiekun klienta
  • Atrakcyjne pakiety marketingowe
  • Darmowe metody promocji produktów

– Start zaplanowany jest na 29 czerwca, ale zarejestrować się jako sprzedawca można w każdej chwili. Kilkanaście tysięcy przedsiębiorców e-commerce już od miesięcy działa na portalu, integruje sprzedaż i wystawia oferty. Zachęcam do rejestracji; sprzedawcy, którzy dołączą w tym momencie, mogą liczyć na lepsze pozycjonowanie ofert po premierze i specjalne pakiety marketingowe 

– zapowiada Mariola Barzyk- Libura.

Więcej o platformie wszystko.pl można dowiedzieć się na stronie sprzedawca.wszystko.pl

Przeczytaj również: Giełdowe Spółki Fashion w Polsce – analiza

Zdjęcie główne: wszystko.pl

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES