W XIX-wiecznej Fabryce Porcelany w Katowicach, w której każdego roku prezentują się najwięksi projektanci podczas KTW Fashion Week, swój debiut na catwalku miała młoda marka z Chorzowa – Chiara Wear wraz z kolekcją na sezon AW21.
Dance me to the end of… season!
Pokaz mody Chiara Wear był niezwykle energetyczny, tętniący młodością i otwartością – dokładnie tak jak sama marka.
W pokazie brali udział modele i modelki ze Śląska w różnym wieku, o różnej urodzie oraz w różnym rozmiarze. Marka podkreśla tym fakt, że ubrania Chiara Wear są dla każdego bez względu na płeć, rozmiar czy pochodzenie. Dosłownie i w przenośni – modele z kolekcji AW21 to w większości UNISEX, zaprezentowane jednocześnie w stylizacjach męskich oraz damskich.
– Brak podziałów, to jest to, czym charakteryzuje się marka Chiara Wear. To odzież dla wszystkich, choć jeszcze wciąż zderzamy się z faktem, że odbiorcy trzeba pokazać: to jest dla niej, to dla niego. Możemy nosić wszystko i myśleć o modzie szerzej, wychodząc poza pewne ramy. To my nadajemy trendy jako ludzie i nie musimy się trzymać wyznaczonych norm społecznych. Mamy czuć się dobrze w ubraniu, a nie stwarzać pozory kogoś, kim nie jesteśmy – mówi Sara Tomiczek, CEO marki Chiara Wear.
Niesamowicie podkreślił to otwierający pokaz występ Erwina Unique – wrocławskiego tancerza high heels oraz artysty, który jak sam mówi o sobie w filmie promocyjnym marki „kiedyś będzie drag queen” oraz kończący pokaz taniec hip-hopowej artystki Czapelek, a wraz z nią wszystkich modeli i publiczności.
Oboje artystów wystąpiło również w kampanii marki BASIC NOT BORING, promującej główne wartości marki: równość, wzajemny szacunek oraz zrównoważony rozwój.
Marka dzięki formie pokazu opierającej się na tańcu, otwartości i różnorodności podejmuje kroki w walce z przestarzałymi stereotypami kulturowymi – w szczególności w świecie mody.
100% made in Poland. 100% made in Silesia.
– Jako firma z branży fashion zlokalizowana na Śląsku, postawiliśmy na miejsce nieodłącznie kojarzące się z tymi aspektami. Pierwszy pokaz marki oraz oficjalny rebranding, odbędzie się na terenie Fabryki Porcelany – miejscu w który, sami stawiając pierwsze kroki w branży, odwiedzaliśmy co roku na KTW Fashion Week – mówi Marcelina Hojda, marketing team leader Chiara Wear.
Pokaz znakomicie wpisał się w krajobraz Fabryki Porcelany. Modele zaprezentowali stylizacje na terenie boiska do koszykówki, idealnie dopełniając swój streetwearowy look. Całość pokazu dopełniało oświetlenie, a także muzyka. Djskie sety To-ya w rytmach Die Antwoord znakomicie współgrały z prezentowaną na wybiegu odzieżą.
Na wydarzeniu obecni byli lokalni influencerzy, media oraz klienci marki. Na każdego czekał upominek w formie bucketów marki Chiara Wear oraz box z kwiatami od firmy Beauty of Roses.
Za makijaż modelek odpowiedzialne było katowickie studio Biar Beuaty. Partnerami wydarzenia byli również Mercedes Benz Inter Car Silesia oraz Fundacja Gieshe – właściciel kompleksu Fabryka Porcelany.
Produkty marki Chiara Wear znajdziecie na stronie www.chiarawear.com oraz Zalando. Chiara Wear jest jedną z pierwszych polskich firm, których produkty można zakupić na platformie niemieckiego giganta.