Kosmetyki w Pepco już są dostępne i można je znaleźć w 100 sklepach. Wprowadzenie nowych produktów jest niezwykle atrakcyjne dla klientów. Może to być również istotną wartością z punktu widzenia producentów budujących dystrybucję.
Popularność Pepco
Pepco powstało w Polsce już w 1999 roku, jako oddział brytyjskiego Brown&Jackson. W 2004 roku spółka została przejęta przez firmę Pepkor z siedzibą w Południowej Afryce i wtedy zmieniono logo oraz nazwę firmy na Pepco. Przez lata marka była kojarzona z tanimi produktami o adekwatnej jakości, ale z biegiem czasu oferta i wygląd sklepów uległy transformacji. Dziś Pepco ma około tysiąca sklepów w Polsce i w sumie 2,5 tys. w Europie. Średnio obsługuje 20 mln klientów miesięcznie. Coraz więcej produktów jest licencjonowanych oraz oznaczonych certyfikatami jakości.
– Co kilka lat odświeżamy wygląd naszych sklepów oraz komunikację do klienta. (…) Chcemy budować wizerunek marki dostępnej dla każdego, oferującej świetną jakość za dobrą cenę i nowoczesnej, czyli będącej na czasie z globalnymi trendami. Nasza oferta od jakiegoś czasu jest już wzbogacana o marki własne, polepszyliśmy jakość produktów w każdej kategorii
– mówiła corporate communication manager Pepco, Katarzyna Wilczewska, w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl.
Przeczytaj także: Pepco debiutuje w najważniejszym indeksie GPW
Kosmetyki w Pepco
Sieć Pepco nieustannie się rozwija. Wnętrza sklepów są coraz bardziej estetycznie i przestronne, a nowe punkty powstają w coraz bardziej prestiżowych lokalizacjach. Na rozwój wskazuje też poszerzenie oferty. W połowie kwietnia firma podała, że już w 100 placówkach można kupić kosmetyki. Oferta skierowana jest głównie do kobiet, a na półkach znalazło się naprawdę sporo artykułów. Podzielono je na kategorie: makijaż, kąpiel, włosy, pielęgnacja oraz dziecko.
Jakich marek dostępne będą kosmetyki w Pepco?
- Barwa
- Ziaja
- Green Pharmacy
- AA
- Le Petit Marseillais
- Vis Plantis
- Lux
- Timotei
- Axe
- Linomag
- Bobini
- Lula
- Poopeys
Przeczytaj także: Marki modowe coraz częściej stawiają na model biznesowy oparty na subskrypcji. Dlaczego?