noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Pandora ME

Pandora ME. Nowa biżuteria stworzona przez kolektyw artystów młodego pokolenia

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Pandora ME to nowa kolekcja Pandory, powstała dzięki współpracy czterech artystów i artystek: Barbie Ferreiri, Evana Mocka, Gracie Abrams i Elli Mai. Produkty spod szyldu kolektywu weszły do sprzedaży 29 września. Kolekcja pełna nieszablonowych projektów uwzględnia personalizację, która standardowo figuruje w portfolio Pandory. 

Pandora to największa marka biżuteryjna na świecie. Jej produkty są dostępne w ponad 100 krajach, a w tym w około 6 800 punktach sprzedaży. W ramach wsparcia zrównoważonego rozwoju, Pandora zobowiązała się do używania wyłącznie srebra i złota pochodzących z recyklingu do 2025 roku oraz do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych w ramach własnej działalności i łańcucha dostaw do 2030 roku. Wśród ważnych aspektów współczesnego świata dominuje także autentyczność. Nie bez powodu najnowsza kolekcja firmy biżuteryjnej postuluje kreatywne podejście do życia i indywidualny styl określający każdego z nas

Pandora ME: w poszukiwaniu własnego stylu

Pandora ME to biżuteria stworzona przez przestawicieli generacji Z i młodych millenialsów. Dobór środków wyrazu podkreśla ekspresję charakterystyczną dla pokolenia: pozwala na swobodne wyrażanie siebie i odkrywczość. Artyści i artystki przelali wartości prezentowane przez firmę na szeroką gamę projektów.

Każdy z twórców pozostawił odcisk swojego charakteru na poszczególnych elementach biżuterii. Barbie Ferreira to gwiazda serialu “Euphoria”. Jest przede wszystkim zwolenniczką kreatywności. Aktorka prezentuje swój wyjątkowy i niezaprzeczalnie kultowy styl, pełen samoakceptacji i kolorów. Evan Mock, znany z odważnej i dynamicznej mody, ma równie uderzający i śmiały wizerunek. Nie ogranicza się do jednej wizji siebie. Błyszczące elementy biżuterii Gracie Abrams odzwierciedlają to, w jaki sposób piosenkarką wyraża siebie na scenie. Z kolei selekcja dokonana przez Elli Mai jest tak samo wyzwolona i ekspresyjna, jak jej szczere teksty piosenek. 

Zobacz także: Sztuka i marketing modowy. O art brandingu rozmawiamy z agencją Mad Illustrators

“Zakładaj, zmieniaj, wyróżniaj się”

Pandora od lat pozwala poznawać się klientom za pomocą personalizacji. Kultowe charmsy to klasyk wśród biżuterii, niezmiennie utrzymujący się w najmodniejszych trendach sezonów. Dowolność wyboru to szansa na stworzenie unikatowych projektów nie tylko kreatorom marki, ale także kupującym. Pandora ME nie odchodzi od tej zasady. Za pośrednictwem kolekcji dyrektorzy kreatywni Pandory, Filippo Ficarelli i Francesco Terzo, otwierają portal do świata biżuterii Pandora, gdzie uprzedzenia pozostawione są daleko za drzwiami.

Kolekcja powiększa asortyment marki o m.in. nowe zawieszki, bransoletki oraz naszyjniki. Warto podkreślić, że ME jest pierwszą kolekcją Pandory, która udostępnia charmsy ze złotym wykończeniem. Elementy biżuterii Pandora ME są ręcznie wykańczane 14 karatowym złotem i srebrem. W kolekcji pojawiają się też słodkowodne perły hodowane i cyrkonie. Materiały wprowadzają nowy wymiar elegancji do uniwersalnych wzorów. 

Kolektyw pracujący nad kolekcją inspirował się duchowością i mistycyzmem. Symbole podkreślają brak ograniczeń świata oraz nieustanne zmiany, które przekładają się na osobowość każdego z nas. Feng-shui, miłość i kosmos – to tylko niektóre z motywów, które pojawiają się we wzorach zaproponowanych przez grupę. Szeroki wybór zawieszek umożliwia samodzielne stworzenie projektu oraz swobodną wymianę elementów na nowe pomysły. Zawieszki są uniwersalne. Można dopasować je do bransoletek, naszyjników czy kolczyków.

Kampania reklamowa kolekcji Pandora ME – ambasadorzy projektu.

Pandora ME otwiera możliwość kreowania nowych historii. Kolekcja jest dostępna online i w sklepach stacjonarnych od 29 września 2022 roku. 

Przeczytaj też: Klarna z nową kampanią promującą polskie marki. Oto “I cóż, że ze Szwecji”

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES