Vogue Fashion’s Night Out (FNO) biją rekordy popularności za granicą. Ponad 43 miliony osób na całym świecie obserwuje to wydarzenie w sieci. Na czym polega fenomen tej imprezy? Sprawdziłam sama w Düsseldorfie.
Impreza po raz pierwszy została zorganizowana w 2009 roku, a jej celem było przywrócenie zaufania konsumentów i ożywienie branży modowej. Od tego czasu event zyskał miano jednego z najbardziej wyjątkowych. Noce handlowe Vogue’a inspirują dziesiątki tysięcy kupujących i sprzedających w 19 krajach, między innymi w: Mediolanie, Dubaju, Paryżu, Madrycie, Rzymie czy nawet w Tokio.
A Global Celebration of Fashion – tak brzmi motto nocy Vogue’a. Ekskluzywne butiki otwarte są do północy, w powiązaniu z licznymi imprezami w centrach handlowych, szampanem i przeróżnymi dodatkowymi ofertami podczas zakupów. Ekskluzywne programy b
W miniony weekend prawie 100 ekskluzywnych sklepów i bogaty program czekały na odwiedzających także w Düsseldorfie, w Niemczech. Miałam zaszczyt wziąć ud
Co ta cała akcja daje? Naturalnie nowych klientów. Z roku na rok powiększa się liczba odwiedzających. To nie tylko zwykłe zakupy, ale zakupy w połączeniu z szampanem, koktajlem, muzyką
Gorąco polecam Vogue Night Out, jest to dobra okazja do tego, aby nie tylko zwiedzić nowe miasto na modowej mapie Europy, ale także nawiązać nowe znajomości, a przede wszystkim poczuć się jak shopping queen. Niemcy mawiają: einfach sich ver
Autor: Adriana Sobecka
Instagram @west_side_wings