OBSŁUGA KLIENTA

  • E-Commerce
  • Warszawa
  • k1 USD / Rok

Strona WWW Pyskaty Zamsz

Internetowy komis marek premium

Poszukujemy osoby na stanowisko w dziale

OBSŁUGI KLIENTA

Praca stacjonarna w Warszawie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Kompletowanie i pakowanie zamówień
  • Przygotowanie paczek do wysłania
  • Monitorowanie realizowanych zamówień
  • Przyjmowanie i rozkładanie towarów w magazynie
  • Wprowadzenie opisów produktów na stronę
  • Pomoc w bieżących czynnościach związanych z funkcjonowaniem biura


CO OFERUJEMY:

  • Stałe godziny pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Czynny udział w intensywnym rozwoju firmy
  • Przyjazną atmosferę
  • Interesującą pracę w otoczeniu produktów luksusowych

MILE WIDZIANE:

  • Doświadczenie w branży e-commerce na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office (Word oraz Excel)
  • Dobra organizacja pracy
  • Podstawowa wiedza o modzie i markach premium
  • Umiejętność pracy w grupie

Aktualnie firma mieści się na Okęciu, ale wkrótce nowa siedziba będzie znajdowała się na Mokotowie.


Aplikuj na to stanowisko





w formacie pdf
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w w celu prowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. FashionBiznes Group., będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Newsletter

FASHION BIZNES