Od września w pop up stores w strefie The Designer Gallery pojawiły się propozycje trzech inspirujących marek: 303 Avenue, Wishbone i MAKO. Dostępne do tej pory w sklepach internetowych i w atelier projektantów oryginalne ubrania, torebki, buty i biżuterię już teraz można kupić w Galerii Mokotów!
To już kolejna zmiana i rotacja w strefie pop up stores. Zgodnie z założeniem tego miejsca, zmieniające się propozycje i oferta odzwierciedlają unikalny koncept strefy The Designer Gallery, w której oprócz stałych butików najlepszych polskich i światowych marek pojawiają się zaskakujące i oryginalne inspiracje marek niedostępnych do tej pory w centrach handlowych. W ten sposób Galeria Mokotów zabiera swoich Klientów w świat zróżnicowanych propozycji modowych, dając szansę poznania młodych nazwisk i ich koncepcji, wpisujących się w niepowtarzalne i inspirujące otoczenie najlepszych butików w strefie The Designer Gallery.
Oto trzy marki, które przez najbliższe miesiące można spotkać w pop up stores w Galerii Mokotów:
Wishbone – delikatna i subtelna biżuteria wpisująca się w najnowsze trendy modowe. Marka stworzona z pasji do projektowania i miłości do rzeczy pięknych zachwyca ręcznym wykonaniem i dbałością o każdy detal. Subtelne i oryginalne projekty powstają w Polsce. Flagowym produktem marki jest Kość Wishbone, która uznawana jest za symbol szczęścia i pozytywnej energii. Wszystkie produkty marki wykonane są z najwyższej jakości srebra o próbie 925 oraz srebra pozłacanego 2 mikronami 24 karatowego złota.
>>>Czytaj również: Zagraniczne marki, które debiutują w tym roku w Polsce
MAKO to niezależna polska marka skórzanych toreb i butów, obecna na rynku od 2011 roku. Ponadczasowy minimalizm z nutą rockowego zacięcia – tak można określić jej styl. Surowe, miękkie formy, najwyższej klasy włoska skóra i świetne wykonanie to jej znaki rozpoznawcze. Marka regularnie pokazuje się na najważniejszych międzynarodowych targach mody. W efekcie torby i buty MAKO można spotkać w europejskich butikach, m.in. w Berlinie, Helsinkach, Monachium, Stuttgarcie, Kopenhadze i Amsterdamie. W Polsce MAKO ma już grono wiernych odbiorców doceniających jakość i niezwykłą oryginalność projektów.
303 Avenue – od kilku lat tworzy ubrania dla kobiet ceniących funkcjonalność oraz współczesną klasykę. Marka znana głównie z kobiecych spódnic i sukienek, kaszmirowych płaszczy oversize oraz miękkich swetrów, co sezon zaskakuje nowymi kolorami i wzorami, które tworzą spójną całość. Marzenna Niemoczyńska, dyrektor kreatywna marki, dba o staranność wykończenia oraz jakość tkanin, dlatego wszystkie projekty powstają we własnej szwalni i są tworzone przez zespół osób z wieloletnim doświadczeniem. Propozycje od 303 Avenue teraz dostępne są również dla klientek The Designer Gallery w Galerii Mokotów.