Chcesz odkryć modę, która łączy w sobie styl, wygodę i troskę o środowisko? Marka TATUUM właśnie wprowadziła na rynek swoją najnowszą kolekcję SENSES AT EASE. To dowód na to, że zrównoważona moda wcale nie musi rezygnować z ponadczasowej estetyki i wysokiej jakości.
Zrównoważona moda w praktyce
Kolekcja SENSES AT EASE to ubrania stworzone z myślą o minimalnym wpływie na ekosystem i wspieraniu idei cyrkularności. W linii uwzględniono takie materiały jak europejski len, czy certyfikowaną wiskozę LENZING™ ECOVERO™. Dzięki temu każdy element garderoby jest nie tylko przyjemny w dotyku, ale też przyjazny środowisku.
– Do SENSES AT EASE wybrałam materiały, które są oddychające i przyjemne w dotyku, a przy tym mniej obciążają ekosystem, takie jak len europejski, bawełnę organiczną i certyfikowaną wiskozę od Lenzing
– podkreśla Nuria Bordas, Head Designer, Sustainability w TATUUM.
Projektanci postawili na wygodne kroje i naturalną paletę barw – od subtelnych beży, przez pastelowe odcienie, aż po klasyczne kolory ziemi. W kolekcji można znaleźć zwiewne sukienki, lniane komplety i bawełniane T-shirty, które doskonale sprawdzą się w codziennych stylizacjach.


W kampanii promującej kolekcję SENSES AT EASE nie mogło zabraknąć osób, które na co dzień troszczą się o przyszłość planety. Wśród nich znaleźli się:
- Mariusz Jakubowski – model i student
- Zuzanna Krzątała – aktywistka społeczna, autorka podcastu Call to Action!
- Nuria Bordas – Head Designer Sustainability w TATUUM
- Paweł Kapłon – CEO i właściciel marki
- Ewa Polkowska oraz Ewelina Antonowicz – założycielki Sustainable Fashion Institute.
Wieloletnia tradycja w duchu slow fashion
Marka TATUUM już od ponad 30 lat kładzie nacisk na jakość i trwałość, promując ideę slow fashion. Ponad 75% klientów regularnie wraca po kolejne ubrania, potwierdzając zaufanie do sprawdzonych krojów i solidnego wykonania.
– Absolutnym fundamentem bycia odpowiedzialnym w modzie jest tworzenie jakościowych i ponadczasowych produktów. W TATUUM przywiązujemy ogromną wagę do jakości – od tkanin i dodatków po precyzję wykonania
– mówi Paweł Kapłon, CEO i właściciel marki.


Nowe inicjatywy: TATUUM LongLife+ i TATUUM LONGEVITY FOUNDATION
W trosce o długowieczność ubrań marka wprowadza program TATUUM LongLife+, oferując wydłużoną gwarancję i naprawę dla lojalnych klientów. Dzięki temu klienci mają pewność, że ich ubrania mogą służyć im przez wiele lat, co wspiera ideę mody cyrkularnej.


TATUUM idzie też o krok dalej i powołuje TATUUM LONGEVITY FOUNDATION, której celem jest wspieranie edukacyjnych i innowacyjnych projektów związanych z przedłużaniem cyklu życia odzieży. Fundacja planuje współpracę z Akademią Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, aby rozwijać innowacje w zakresie świadomej mody.
– Najpóźniej w ciągu trzech lat planujemy stać się marką numer jeden w Polsce, a także wiodącą marką europejską w kategorii marek odpowiedzialnych
– zapowiada Paweł Kapłon.
Materiał powstał we współpracy z marką TATUUM.