Nike, gigant branży sportowe, ogłosił przełomową współpracę z marką Skims, należącą do Kim Kardashian. Wiosną tego roku w Stanach Zjednoczonych zadebiutuje NikeSKIMS – nowa marka odzieży sportowej dla kobiet, która ma na celu zrewolucjonizować rynek.
Nowa marka Nike i Kim Karsashian
Pierwsza kolekcja NikeSKIMS to prawdziwa gratka dla miłośniczek aktywnego trybu życia. Znajdziemy w niej odzież treningową, obuwie oraz akcesoria, a wszystko to zaprojektowane z myślą o kobiecej sylwetce i potrzebach. Produkty będą dostępne zarówno w wybranych sklepach stacjonarnych w USA, jak i w dedykowanym sklepie internetowym NikeSKIMS.
Choć na początku produkty NikeSKIMS będą dostępne tylko w Stanach Zjednoczonych, już w 2026 roku planowana jest globalna ekspansja marki. Wtedy też produkty trafią do szerszego grona odbiorców, zarówno w sklepach detalicznych, jak i w kanale hurtowym.
Nike stawia na kobiety
Nowa linia odzieży sportowej to kolejny dowód na to, że Nike stawia na wzrost popularności sportu wśród kobiet. W 2023 roku aż 40% klientów firmy stanowiły kobiety, co zmotywowało markę do dalszego rozwoju kolekcji dedykowanych paniom. W podobnym tonie utrzymana była pierwsza od trzech dekad reklama Nike podczas Super Bowl, w której wystąpiły gwiazdy sportu, takie jak Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson czy Sabrina Ionescu.
Skims – marka z ogromnym potencjałem
Skims, założone w 2019 roku, wyrosło na jednego z liderów w segmencie bielizny korygującej i zdaniem ekspertów jest wyceniane na około 4 miliardy dolarów. Współpraca z Nike – jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie – wpisuje się w trend łączenia mody sportowej z elementami stylu athleisure.
Przeczytaj więcej: Skims zmaga się z zalewem podróbek
NikeSKIMS – nowy rozdział w historii sportowej mody
Wraz z wejściem NikeSKIMS na rynek, marka ta dołączy do szerokiego portfolio Nike, w którym znajdują się już takie linie jak Converse, Jordan, ACG czy Nike SB. Zdaniem ekspertów, ta kooperacja podkreśla dążenie koncernu do wykorzystania potencjału kobiecego rynku.
Po ogłoszeniu współpracy ze Skims notowania giełdowe Nike wzrosły o 3%, co jest pozytywnym sygnałem dla firmy i dowodem na to, że inwestorzy wierzą w sukces tego projektu.
Oficjalne komunikaty prasowe Nike oraz wypowiedzi przedstawicieli Skims potwierdzają, że nadchodząca kolekcja NikeSKIMS to dopiero początek długofalowej współpracy. Możemy spodziewać się innowacyjnych rozwiązań, wygody i atrakcyjnego designu, które połączą funkcjonalność ze stylem.