REKLAMA

“Netto z licencją na sprzedaż marki F&F”

REKLAMA

Wraz z przejęciem przez Salling Group (spółka macierzysta Netto Polska) 301 sklepów i dwóch magazynów sieci Tesco Polska firma uzyska również licencję na markę odzieżową F&F.

Tesco Polska wyjaśnia nam, że udzieli licencji na sprzedaż ubrań pod marką F&F nowemu właścicielowi na okres 18 miesięcy od daty sfinalizowania transakcji (po otrzymaniu zgody przez urzędy antymonopolowe). O dalszych losach marki na polskim rynku będzie decydować już Salling Group” – dlahandlu.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/wiadomosci/netto-z-licencja-na-sprzedaz-marki-f-amp-f,89240.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

>>> Przeczytaj również: „Francuska sieć z modą zamyka wszystkie sklepy w Polsce”

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

F&F

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES