Spółka Hennes & Mauritz oznajmiła w oświadczeniu, że sprzedaż w miesiącu lipcu wzrosła aż o 16%. Marka rozwija się zdecydowanie szybciej niż w poprzednich miesiącach.
Szwedzki detalista do tej pory ujawnia tylko ogólne procentowe wyniki sprzedaży, bez podawania właściwej kwoty wzrostu lub spadku.
Dla porównania, sprzedaż w miesiącu czerwcu wzrosła o 14%, w maju i kwietniu o 10%.
W ciągu 12 miesięcy liczba sklepów powiększyła się o niemal 330 nowych lokalizacji (z 3,314 do 3,649).
Więcej szczegółów odnośnie wyników spółki powinniśmy spodziewać się 15 września. Z kolei 24 września poznamy zyski H&M za 3 kwartał.
Autor: Urszula Wiszowata
Rzadko kupuję w H&M. Jakoś nie podobają mi się ich ubrania
Dają radę :-) ja jednak ich nie wspieram