noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Najważniejsze wydarzenia w pigułce – 37 tydzień 2024

REKLAMA
noSlotData

Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Przeczytaj również: Czy ubierasz się jak światowa elita? Prezentujemy ulubione marki najbogatszych ludzi na świecie

Dyrektor kreatywny LPP ogłasza odejście. Założył własną działalność

Dyrektor kreatywny LPP odchodzi. W maju 2024 roku Japończyk Sho Kondo poinformował zarząd spółki o chęci odejścia. Nie oznacza to jednak, że zniknie on z rynku. Razem z Martyną Skibicką, Karolem Gajewiczem oraz Maritem Kosem założył, skoncentrowaną na branży modowej i lifestyle’owej, agencję Kondo & Partners.

Aliganza kończy działalność po 24 latach

Aliganza była pierwszą agencją marketingową w Polsce, która skupiła się bezośrednio na sektorze mody. Po 24 latach na rynku, ogłasza koniec swojej działalności. Powody tej decyzji wyjaśnia nam współzałożycielka i CEO agencji, Renata Stradowska. 

Przeczytaj również: „Dobór odpowiednich okularów to nie tylko designerska zachcianka” – Pamela Pawelec, właścicielka salonu OOPawelec o znaczeniu optometrii oraz prowadzeniu biznesu

Marka modowa sióstr Olsen zyskała nowych inwestorów

Bracia Wertheimer, za pośrednictwem rodzinnego biura inwestycyjnego, oraz firma Tethys Invest, należąca do Françoise Bettencourt Meyers (drugiej najbogatszej kobiety na świecie, dziedziczki L’Oreal) nabyli mniejszościowy pakiet udziałów w tej marce modowej. Taką informację przekazali anonimowi informatorzy. Wartość transakcji, według szacunków branżowych, wynosi około miliard dolarów. Nie wyklucza się, że w projekt zaangażują się również inni inwestorzy. Dowiedz się więcej.

LVMH trafi na tor wyścigowy?

Od kilku miesięcy do przestrzeni publicznej przedostają się informacje o potencjalnym wsparciu najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie przez francuski koncern zajmujący się dobrami luksusowymi. LVMH sponsorem F1? Według ostatnich doniesień ten scenariusz jest coraz realniejszy. Przyjrzeliśmy się wszystkim dostępnym informacjom.

Przeczytaj również: Męski garnitur od polskiego krawca? Oto TOP8 najlepszych marek znad Wisły

Margot Robbie twarzą najbardziej kultowych perfum na świecie

Chanel N°5 to bez wątpienia najsłynniejsze i najbardziej kultowe perfumy na świecie. Kampanie Chanel N°5 stały się równie kultowe, co sam zapach. Nazwiska jak Nicole Kidman, Gisele Bündchen czy Marion Cotillard przywołują na myśl wyjątkowe artystyczne filmy krótkometrażowe stworzone w duchu francuskiego domu mody. Teraz do grona ikon Chanel dołączyła Margot Robbie, stając się nową twarzą ikonicznych perfum N°5. 

Wylansowali kultowe klapki. Teraz poszukują pracowników

Kubota to marka, która na dobre zakorzeniła się w modowej świadomości Polaków. Po wylansowaniu ikonicznych klapków na rzep, marka z sukcesem powróciła na rynek i od kilku lat dynamicznie rozwija modowe przedsiębiorstwo. Aktualnie poszukuje nowych osób do swojego zespołu. Praca w Kubota – sprawdź szczegóły.

Przeczytaj również: Wolne etaty czekają na Polaków. W tej branży na pewno znajdziesz zatrudnienie

Zdjęcie główne: Pexels

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES