Grudzień to nie tylko czas przedświątecznych przygotowań, ale także moment podsumowań mijającego roku. Google opublikowało wyniki najczęściej wyszukiwanych marek i haseł związanych z modą i urodą. Które z nich były najgorętsze w 2018 roku? Pierwsze miejsce może Was zaskoczyć.
>>> Przeczytaj również: Jessica Mercedes startuje z własną marką odzieżową
Pierwsze miejsce zajęła marka Fashion Nova. To prężnie rozwijający się brand, który ostatnio współpracował z Cardi B. Kolekcja powstała we współpracy z gwiazdą wyprzedała się w oka mgnieniu. Na Instagramie markę obserwuje aż 14 milionów użytkowników.
Kolejne miejsca są już mniej zaskakujące i należą w większości do brandów, które od lat są obecne na rynku mody. Za Fashion Novą znajdują się: Louis Vuitton, Versace, Givenchy, Gucci, Alexander McQueen, Dolce & Gabbana, Fashionphile, Dior i Moschino. Marki, które wiodły prym w ubiegłym roku (takie jak Supreme, Chanel czy Valentino) nie znalazły się w tegorocznym zestawieniu.
Hasła, które były najczęściej wyszukiwane w 2018 roku dotyczące mody to:
1. 1980s fashion
2. Grunge style
3. 1990s fashion
4. 2000s fashion
5. Meghan Markle
6. Men’s Fashion
7. Harajuku fashion
8. Hipster style
9. Kate Middleton
Google udostępniło także wyniki z segmentu beauty. Najbardziej interesującymi hasłami okazały się:
1. How to apply magnetic lashes
2. What is a lash lift?
3. How to remove individual eyelashes
4. What hair color looks best on me?
5. How to do cat eye
6. How to take off makeup without makeup wipes
7. How to apply aloe vera
8. How to glue down eyebrows
9. How to fix cakey makeup
10. What concealer to use
Z kolei najgorętszymi markami urodowymi okazały się:
1. Beautycounter
2. Charlotte Tilbury
3. Makeup Revolution
4. Thrive Causemetics
5. Pat McGrath
6. Milk Makeup
7. L’Oreal
8. Shiseido
9. Anastasia Beverly Hills
10. Lilly Lashes